عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » علیرغم گذشت یکسال از شیوع کرونا، دغدغه اصلی مسئولین مقابله با این ویروس است

فرماندار ترکمن در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان؛

علیرغم گذشت یکسال از شیوع کرونا، دغدغه اصلی مسئولین مقابله با این ویروس است

 فرماندار ترکمن امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان گفت: علیرغم گذشت حدود یکسال از شیوع ویروس کرونا، دغدغه اصلی مسئولین مقابله با این ویروس و حفظ سلامت مردم است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید صادق شیرنگی فرماندار امروز سه شنبه ۷ بهمن ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر اظهار کرد:  سه مرحله از شیوع کرونا را پشت سر گذاشتیم و اقدامات خوبی هم انجام شد اما در هر مرحله به دلیل سهل انگاری ها شیوع اوج گرفت و با رعایت پروتکل ها از سوی اقشار مختلف مردم و حرف و بازاریان بیماری کنترل شد.
وی افزود: تجربه به ما ثابت کرده است این بیماری به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم تردد غیرضروری و اجتناب از حضور در تجمعات قابل کنترل است ولی اگر رعایت نکنیم با پیک چهارم این بیماری مواجه خواهیم شد. در این راستا بر اصل خودمراقبتی و دیگرمراقبتی جهت حفظ سلامت خود و سایر افراد جامعه تاکید و ابراز امیدواری کرد ان شاا.. در آینده نزدیک با تزریق واکسن تولید داخل از شر این ویروس نجات پیدا کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه بر تداوم بازرسی و نظارت از اصناف تاکید کرد.
وی با تاکید بر مراقبت های درمانی و بهداشتی گفت: در همه بخش ها با استفاده از ظرفیت های موجود از جمله شهرداری با استفاده از بلندگو با همکاری سپاه در سطح شهر و نصب بنر در نقاط مختلف شهر ، دهیاری ها از طریق مساجد و نیز نصب بنر در اماکن پرتردد روستا، نصب بنر در بازارچه ها و اسکله و بازار پارچه فروشی پنج پیکر و بازار پارچه فروشی جدید شهر واقع در ابتدای جاده گمیشان، تبلیغات از طریق فضای مجازی و حساس کردن موضوع، بازدیدهای مستمر، الزام کارکنان و مراجعین دستگاه ها و ادارات به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، پرهیز از برگزاری تجمعات و مراسم ها و .. اطلاع رسانی همگانی شود تا ان شاا.. به یاری هم بتوانیم این بیماری را کنترل و مهار کنیم.

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .