عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح و کلنگ زنی 209 پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی در مینودشت

سرپرست فرمانداری مینودشت:

افتتاح و کلنگ زنی 209 پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی در مینودشت

افتتاح و کلنگ زنی 209 پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی در مینودشت

 جلسه شورای اداری شهرستان مینودشت به ریاست سید ابوالفضل حسینی نیا سرپرست فرمانداری مینودشت و با حضور اعضای شورای تامین و شورای اداری و جمعی از خبرنگاران در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد . ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت؛ در ابتدا جلسه حسینی نیا سرپرست فرمانداری مینودشت عنوان داشت: اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع مورد تاکید فرمانداری است و می شود با اخلاق حسنه روزنه ای امید درکار و درخواست مراجعین زنده کرد.

وی در ادامه ضمن تبرک فرا رسیدن دهه فجر اظهار داشت: در دهه فجر 209 پروژه بهره برداری یا کلنگ زنی می شود که 119 پروژه ی عمرانی قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد تومان، در حوزه اشتغالزایی 63 طرح با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان و 237 شغل پایدار صورت می گیرد و 27 پروژه کلنگ زنی با اعتبار 15 میلیارد تومان که مجموع اعتبارات این پروژه ها 114 میلیارد تومان می باشد این نشان می دهد که همه دست به دست هم دادیم که تا کشور در مسیر پیشرف گام بر دارد این نشان دهنده این است که کشور ایران اسلامی ما پویاست و این اتفاق نتیجه تلاش دوستداران نظام است.

وی با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی ادامه داد: ثبت نام شوراهای اسلامی شهرها از تاریخ ۲۰ اسفند و داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها از ۱۶ فروردین 1400 شروع می شود.

 حسینعلی ایزد دادستان شهرستان مینودشت در جلسه شورای اداری گفت: موضوع خودکشی موضوع مهمی است و انچه که خیلی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است فوت منجر از خودکشی جوانان اعم از دختران و پسران و بعضا میانسالان است و این آمار کاملا نگران کننده است.

دادستان با بیان اینکه در بعضی از روستا ها با فقر فرهنگی در مواجه با مشکلات مواجه گفت: هنوز بعضی از افراد در روستاها و بعضا شهرها نسبت به جایگاه شرعی و قانونی زنان اطلاع نداشته و فکر می کنند ازدواج و اتخاذ همسر برای سرپرستی فرزندان و کلفتی است، یا ازدواج زود هنگام دختران زیر 15سال یا نوجوان تحت فشار خانواده ها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد در حالی که این وظیفه مسئولین ' اساتید و فرهنگیان و سایر صاحب نطران است تا آموزش های لازم را به عموم ارائه دهند تا افراد مخصوصا زنان تحت فشار شدید اخلاقی و عاطفی نباشند و همین آموزش باعث جلوگیری از ناهنجاری ها از قبیل خودکشی می شود.

 

 

افتتاح و کلنگ زنی 209 پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی در مینودشت

 

افتتاح و کلنگ زنی 209 پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی در مینودشت

 

افتتاح و کلنگ زنی 209 پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی در مینودشت


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 262
  • کد خبر : 80298