عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میز خدمت و دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین در مصلی شهر آق قلا برگزار شد

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر:

میز خدمت و دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین در مصلی شهر آق قلا برگزار شد

میز خدمت و دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین در مصلی شهر آق قلا برگزار شد

عصر روز جمعه 17 ام بهمن ماه،همزمان ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر،با حضور"امیر شیر توماج"فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی،میز خدمت و دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین در مصلی شهر آق قلا برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، در این دیدار چهره به چهره که مدیران دستگاههای اجرایی و شبکه های زیرساخت حضور داشتند٬مردم شهر آق قلا مسائل و مشکلات خود را بصورت چهره به چهره با مسئولین مطرح کردند و "امیر شیر توماج"فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان آق قلا،دستورات لازم را به مدیران مرتبط صادر کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی،هدف از برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم٬احصاء مسائل و مشکلات شهروندان بیان کرد و گفت:حضور مسئولین در میان مردم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان آق قلا خدمت رسانی بیشتر به مردم و حضور مسئولین در میان مردم را از تاکیدات دولت دوازدهم بیان کرد و افزود:بزرگترین سرمایه هر حکومتی،رضایت مندی مردم است و حضور مسئولین در بین مردم از تاکیدات دولت"تدبیر و امید"بوده،زیرا که فلسفه وجودی مسئولان در این نظام،خدمت به خلق خدا و جلب رضایت الهی است.

میز خدمت و دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین در مصلی شهر آق قلا برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 316
  • کد خبر : 80592