عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره‌برداری و شروع ساخت ۴۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس


بهره‌برداری و شروع ساخت ۴۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس

بهره‌برداری و شروع ساخت ۴۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس

همزمان با هشتمین روز دهه فجر بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی ۴۵۳ پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی گنبدکاووس با هزینه هشت میلیارد و ۷۶۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۶۲۰ نفر امروز یکشنبه با حضور رییس سازمان هواشناسی، استاندار و مدیران گلستان آغاز شد.
معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس در این مراسم گفت که از مجموع پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر این شهرستان ۳۹۲ پروژه با هزینه پنج هزار و ۶۳۱ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۶۱ طرح دیگر با هزینه پیش بینی شده سه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال شروع می‌شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: زنجیره تولید تخم مرغ و پولت (جوجه مرغ تخم‌گذار ) با سرمایه‌گذاری هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال، ساختمان پزشکی قانونی با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار و بخش‌های "آنژیوگرافی، اندوسکوپی، کولونوسکوپی، کولپوسکوپی و کلینیک تنفسی" بیمارستان پیامبر اعظم (ص) با ۴۶۵ میلیارد ریال اعتبار از طرح‌های مهم قابل افتتاح گنبدکاووس در دهه فجر امسال است.
وی آزمایشگاه همکار استاندارد صفای کوثر با ۷۰ میلیارد ریال، کارگاه تولید شیرینی‌جات شرکت تعاونی بهاردشت خانواده با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار و کارخانه تولید محصولات کانی غیرفلزی شرکت آریا صدف ایرانیان با ۱۵۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و شروع عملیات اجرایی سامانه رادار هواشناسی با پیش بینی اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال را دیگر طرح‌های دهه فجر این شهرستان برشمرد.
کریمی اضافه کرد: گنبدکاووس با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی موفق شده در سه سال گذشته همواره ۵۵ تا ۶۰ درصد پروژه‌های این بخش در استان گلستان را از آن خود کند.
امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین مراسم با تبریک دهه مبارک فجر، به جنگ ۳۳ ماهه اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: این جنگ پس از خروج یک‌طرفه رییس جمهوری این کشور از توافق هسته برجام، علیه ملت ایران و سرنگونی انقلاب اسلامی اعمال شد اما با صبر و استقامت مردم ره به جایی نبردند.
حجت الاسلام محمود ترابی باتاکید برضرورت قدردانی از فداکاری و صبر و استقامت مردم از سوی مسوولان، افزود: افتتاح یا شروع عملیات اجرایی هزاران طرح‌ عمرانی و اقتصادی در ایام دهه فجر در سراسر کشور و نیز ۴۵۴ پروژه در گنبدکاووس با هزینه تقریبی ۹ هزار میلیارد ریال نوعی قدردانی از مردم است.
همچنین امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در این مراسم گفت: برای بهره‌مندی از نصرت و عزت خداوند در دنیا و آخرت، انجام همه کارها و وظایف بویژه از سوی مسوولان باید با اخلاص و در جهت رضای خدا و نیز رعایت مکارم اخلاق انجام شود.
آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: انتقاد سازنده از مسوولان برای پیشبرد امور ضروری است اما نباید در این راه غرض ورزی صورت گیرد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 335
  • کد خبر : 80712