عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم رژه خودرویی گرامیداشت روز 22 بهمن شهرستان ترکمن


جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم رژه خودرویی گرامیداشت روز 22 بهمن شهرستان ترکمن

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم رژه خودرویی گرامیداشت روز 22 بهمن شهرستان ترکمن

   جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم رژه خودرویی گرامیداشت روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان ترکمن عصر روز یکشنبه 19 بهمن در محل فرمانداری با ریاست آقای شیرنگی فرماندار شهرستان و حضور اعضاء، آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار ضمن تبریک فرار رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یادآور حماسه بسیار بزرگی است که با حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم اتفاق افتاد و بار دیگر اسلام را زنده کرد و باعث شد ارزش های معنوی و الهی بر جامعه ما حکمفرما شود.
شیرنگی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب های بزرگ مادی دنیا نیست بلکه به معنای واقعی کلمه انقلاب ما انفجار نور بود، نوری که باعث بیداری ملت‌های مسلمان منطقه و در راس آن بیداری امت اسلامی شد.
 فرماندار گفت: ایام الله دهه فجر دهه ای که باعث آزادی ملت ایران از ظلم ستم و استبداد شد و آزادی و استقلال را برای همه ما و ملت‌های مسلمان منطقه به ارمغان آورد.
 وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی درجریان انقلاب و بعد از آن در طی هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن نیز در دفاع از حریم ولایت دیدیم که جوانان و مردم ما چگونه ایثارگری کردند و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.
فرماندار در ادامه گزارشی از پرورژه های شهرستان در دهه فجر ارائه کرد و گفت: پروژه های افتتاح شده امسال از نظر تعداد 102 درصد رشد، از نظر اعتبار 400 درصد و از نظر اشتغال  ۶۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است.
فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان در پایان با اشاره به شرایط و محدودیت های ناشی شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: امسال با توجه به این محدویتها مراسم راهپیمایی در روز 22 بهمن در سطح شهرستان برگزار نمی گردد و فقط مراسم رژه خودرویی در سطح شهر بندرترکمن برگزار می گردد. لذا در راستای برگزاری مطلوب این مراسم کلیه ادارات و نهادهای شهرستان همکاری و هماهنگی لازم را بعمل آورند.
 در این جلسه مقرر شد مراسم رژه خودرویی راس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 22/11/99 از محل میدان سوارکاری بندرترکمن آغاز و مسیر آن خیابان پاسداران، میدان مختومقلی، خیابان شهید بهشتی، میدان مختومقلی، خیابان جمهوری اسلامی، میدان امام خمینی (ره)، خیابان آزادی و انتهای مراسم محل یادمان شهدای گمنام شهرستان ترکمن تعیین شد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .