عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 30 درصد تولیدات استان سمنان از جاده خوش ییلاق باربری می شود

فرماندار آزادشهر در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره راهداری شهرستان :

30 درصد تولیدات استان سمنان از جاده خوش ییلاق باربری می شود

30 درصد تولیدات استان سمنان از جاده خوش ییلاق باربری می شود

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آزادشهر در محل دفتر فرماندار آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، صبح امروز 3 اسفند ماه مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آزادشهر با حضور حسینی فرماندار و میقانی مدیرکل راهداری استان در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

حسینی فرماندار آزادشهر در این مراسم با اشاره به خدمات خوب سازمان راهداری گلستان در شهرستان آزادشهر گفت: حوزه حمل و نقل نبض اقتصاد مملکت است و نیاز است توجه ویژه به این حوزه شود.

ایشان افزود : 30درصد تمام بارنامه های صادر شده استان سمنان (شهرستان های شاهرود و دامغان ) از جاده خوش ییلاق باربری می شود.

فرماندار آزادشهر خاطر نشان کرد : خداروشکر در سطح شهرستان با اضافه شدن یک دستگاه لودر، کمبود آنچنانی امکانات نداریم و باید با برنامه ریزی خوب و همکاری با نیروی انتظامی باعث رفع مشکلات شویم.

در ادامه حسینی فرماندار آزادشهر با تاکید برهمدلی و همکاری تمامی ادارات به استفاده از همه ظرفیت‌های موجود نسبت به انجام امور محوله توصیه های لازم را ارائه نمود و از رییس جدید این اداره خواست تا موضوعات مرتبط به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان علی الخصوص نظام آراستگی راهها را با جدیت هر چه تمام تر پیگیری و اجرایی سازد.

میقانی مدیرکل راهداری در ادامه با تاکید برهمدلی و همکاری کارکنان و راهداران شهرستان آزادشهر و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود نسبت به انجام امور محوله از زحمات کریم زیتونلی  تقدیر وتشکر کرد و از سید علی حسینی ریاست جدید این اداره خواست تا نسبت به انجام امور محوله شهرستان  کوشا باشد.

درپایان طی حکمی از سوی میقانی مدیرکل راهداری، سیدعلی حسینی به عنوان رئیس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آزادشهر منصوب شد وحکم وی اعطاء و با اهدا لوح از زحمات کریم زیتونلی رئیس سابق اداره راهداری آزادشهر تقدیر بعمل آمد.

  

30 درصد تولیدات استان سمنان از جاده خوش ییلاق باربری می شود

 

30 درصد تولیدات استان سمنان از جاده خوش ییلاق باربری می شود

 

30 درصد تولیدات استان سمنان از جاده خوش ییلاق باربری می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 312
  • کد خبر : 81120