عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهندسان نقش شگرفی در توسعه و پیشرفت این مرز و بوم ایفا می کنند


مهندسان نقش شگرفی در توسعه و پیشرفت این مرز و بوم ایفا می کنند

 

مهندسان نقش شگرفی در توسعه و پیشرفت این مرز و بوم ایفا می کنند

 فرماندار مینودشت با رئیس و کارکنان دفتر نظام مهندسی شهرستان، به مناسبت روز مهندس دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت، به مناسبت ۵ اسفندماه روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس، سید ابوالفضل حسینی نیا  فرماندار مینودشت با رئیس دفتر نظام مهندسی مینودشت و کارکنان آن دیدار و ضمن تبریک این روز به مهندسان، در نشستی به بررسی مسائل و چالش های نظام مهندسی در مینودشت پرداختند.
فرماندار شهرستان مینودشت در این نشست گفت: مهندسان به عنوان سرمایه های بی بدیل ایران اسلامی نقش شگرفی در توسعه، پیشرفت و آبادانی این مرز و بوم ایفا می کنند و شایسته پاسداشت هستند چراکه همواره در مسیر خدمت به جامعه قدم برداشته و یاریگر عموم مردم بوده اند.
 وی همچنین اظهار داشت: بایستی تلاش نمود تا ضمن تقویت سازمان نظام مهندسی در شهرستان از حضور افراد ذی صلاح در نظارت پروژه های عمرانی و ساخت و سازها استفاده نمود تا این سازمان نظارتی به وظایف خود به نحو احسن عمل نماید.
نماینده عالی دولت ضمن تأکید بر اهمیت حضور مهندسین در فرآیند اجرای پروژه های عمرانی، اذعان داشت: برای تسهیل امور مردم و بهینه سازی فرآیند اجرای پروژه ها، مقدمات لازم برای منتقل نمودن صدور پروانه های ساختمانی به خارج از شهرداری ها، فراهم گردد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 247
  • کد خبر : 81191