عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست تخصصی آموزشی انتخابات ویژه بخشداران استان گلستان

با حضور فرماندار و دبیر ستاد انتخابات استان گلستان؛

نشست تخصصی آموزشی انتخابات ویژه بخشداران استان گلستان

نشست تخصصی آموزشی انتخابات  ویژه بخشداران استان گلستان
 جلسه آموزشی، توجیهی و انتخاباتی بخشداران استان گلستان، با حضور مهندس سوخته سرایی فرماندار، ملک حسینی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و کلیه بخشداران استان به میزبانی بخشداری کمالان در سالن اجتماعات این بخشداری برگزار گردید.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول: مهندس سوخته سرایی در ابتدای این نشست تخصصی، ضمن عرض خیر مقدم به بخشداران گفت: در دولت تدبیر و امید با توجه به تحریمهای ظالمانه و فشارهای متعدد، دستاوردهای بسیاری در سطح کشور و استان انجام شده است ، که بایستی به نحو شایسته توسط کارگزاران دولت به اطلاع مردم برسد.
️وی در ادامه افزود : در دهه فجر امسال، پروژه های بسیاری دراستان و شهرستان علی آبادکتول، افتتاح وکلنگ زنی شده،که نسبت به سنوات گذشته رشدقابل توجهی داشته است.
فرماندار درپایان به انتخابات سال ۱۴۰۰ پرداخت و خاطر نشان کرد: وظیفه همه مردم و خصوصا مسئولین و دست اندرکاران انتخابات است تا تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات بکار گیرند.
ملک حسینی دبیر ستاد انتخابات استان در این جلسه گفت: با شروع فرایند انتخابات در ۱۸ اسفند ۹۹ و تشکیل هیئت‌های اجرایی در شهرستان‌ها  در ۱۹ اسفندماه، آماده برگزاری و اجرای فرآیند انتخابات در استان خواهیم شد .
دبیر ستاد انتخابات استان  خاطر نشان کرد: همه سعی و تلاش ما این است که بتوانیم انتخاباتی در شأن نظام و در تراز جمهوری اسلامی و همچنین با حضور حداکثری مردم که همیشه نشان دادن پای آرمان‌های نظام و انقلاب بوده و هستند انتخابات را در ۲۸ خرداد برگزار خواهیم کرد. 
  در ادامه نکات آموزشی مباحث توجیهی انتخابات توسط دبیر ستاد انتخابات استان برای بخشداران بیان شد .
 

نشست تخصصی آموزشی انتخابات  ویژه بخشداران استان گلستان

 

نشست تخصصی آموزشی انتخابات  ویژه بخشداران استان گلستان


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .