عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشنواره کشوری ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش در شهرستان رامیان


برگزاری جشنواره کشوری ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش در شهرستان رامیان

 برگزاری جشنواره کشوری ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش در شهرستان رامیان
جشنواره کشوری ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش در شهرستان رامیان  باحضور فرماندار شهرستان رامیان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، دبیر ستاد اقامه نماز استان، معاون ارشاد اسلامی گلستان، امام جمعه رامیان، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مدیران، داوران، عوامل اجرایی و برگزیدگان جشنواره در کانون نعیم شهر رامیان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامیان، مهندس صادقلو در این مراسم ضمن تبریک اعیاد رجبیه بویژه میلاد امام علی (ع) و روز مرد و روز پدر گفت: نماز یکی از فرائض مهم و اساسی دین مبین اسلام است و در احادیث و روایات بسیار تأکید شده است که نماز به جماعت خوانده شود و با توجه به اینکه هریک از ادیان نماد و شاخصه ای دارد می توان گفت که نماز نماد و پرچم دین ماست .
فرماندار شهرستان رامیان در ادامه افزود: با توجه به اینکه استکبار جهانی بویژه کشورهای غربی و صهیونیستی بدنبال هژمونی در جهان هستند و استعمار قدیم که حضور نظامی بوده را به استعمار نوین تبدیل کرده اند و یکی از شیوه های استعمار نوین هم استحاله فرهنگ ها بوده و اینکه به هرحال همه فرهنگ ها و خرده فرهنگ های دنیا را حذف کنند و فرهنگ خودشان را قالب کنند و در این خصوص از شبکه های ماهواره ای ، فضای مجازی ، سینمای هالیوودی و ... بهره می گیرند و همانطور که در سالهای گذشته مقام معظم رهبری بیان فرمودند که تهاجم فرهنگی و بعدها شبیخون فرهنگی و جنگ نرم را طرح موضوع کردند نشان می دهد که استعمار نو به دنبال استحاله فرهنگها و غلبه فرهنگ منحط خود به جوامع هست که متأسفانه در برخی جوامع نیز موفق شده است.
ایشان با اشاره به همه هجمه های دشمن بیان فرمودند استفاده از هنر یک ظرفیت فوق العاده است که غرب به خوبی از آن بهره برده و ما هم بایستی از شیوه هنر در مسیر فرهنگ سازی و جریان سازی این ارزش ها گام برداریم و استفاده از شعر و داستانک یکی از ابزارهای بسیار جذاب و قوی و جوان پسند است.
مهندس صادقلو با اشاره به برگزاری جشنواره کشوری ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش گفت با توجه به شرایط کرونا و برگزاری این جشنواره از طریق فضای مجازی 276 اثر در حوزه شعر و داستانک به دبیرخانه جشنواره رسید که 170 اثر مربوط به جوانان و نوجوانان زیر 18 سال می باشد و این موضوع جای خوشحالی و خوشنودی دارد.
در پایان مراسم مهندس صادقلو ضمن تقدیر و تشکر ویژه از همه عوامل برگزاری این جشنواره و هیئت داوران و برگزیدگان جشنواره  ابراز امیدواری نمود که شهرستان رامیان در آینده بعنوان دبیرخانه دائمی شعر و نماز و نیایش در کشور مطرح شود.
 

برگزاری جشنواره کشوری ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش در شهرستان رامیان

 

برگزاری جشنواره کشوری ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش در شهرستان رامیان

 

برگزاری جشنواره کشوری ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش در شهرستان رامیان


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 478
  • کد خبر : 81232