عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت نام 146 نفر برای شوراهای شهر در شهرستان آزادشهر

فرماندار آزادشهر:

ثبت نام 146 نفر برای شوراهای شهر در شهرستان آزادشهر

ثبت نام 146 نفر برای شوراهای شهر در شهرستان آزادشهر

 فرماندار آزادشهر گفت: 44 نفر در هفتمین و آخرین روز از مهلت قانونی ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان داوطلب شدند که تعداد کل افراد ثبت نام شده به 146 نفر رسید.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان آزادشهر، حسینی فرماندار آزادشهر افزود: در هفتمین روز ثبت نام 7 داوطلب زن و 37 مرد برای  شورای های اسلامی شهرستان آزادشهر نام نویسی کردند که 33 نفر در حوزه انتخابیه آزادشهر، 6 نفر در حوزه انتخابیه نگین شهر و 5 نفر در حوزه انتخابیه نوده خاندوز ثبت نام کردند و 42نفر روش حضوری ثبت نام را انتخاب کرده و 2 نفر از طریق درگاه های غیرحضوری داوطلب شده اند.
وی ادامه داد: در مجموع طی هفت روز گذشته 146 نفر شامل 12 نفر خانم و 134 نفر مرد برای داوطلبی شوراهای اسلامی شهر در حوزه انتخابیه شهرستان آزادشهر ثبت نام نمودند که از این تعداد 102نفر برای شهر آزادشهر، 30  نفر برای شهر نگین شهر و 14 نفر برای شهر نوده خاندوز بوده است.
لازم به ذکر است در مجموع تعداد 132 نفر به صورت حضوری و 14 نفر به صورت غیر حضوری ثبت نام خود را در انتخابات شوراهای شهر شهرستان آزادشهر به ثبت رساندند.
ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند به مدت هفت روز انجام شد و نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی روستا به مدت یک هفته از ۱۶ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 462
  • کد خبر : 81740