عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی فرماندار گالیکش با اعضای اتاق اصناف و کارگروه تنظیم بازار شهرستان


نشست صمیمی فرماندار گالیکش با اعضای اتاق اصناف و کارگروه تنظیم بازار شهرستان

نشست صمیمی فرماندار گالیکش با اعضای اتاق اصناف و کارگروه تنظیم بازار شهرستان

نشست صمیمی فرماندار گالیکش و نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با اعضای اتاق اصناف و کارگروه تنظیم بازار شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، احمد تجری‌مفرد فرماندار و رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان در این جلسه که مدیرکل منابع طبیعی گلستان، معاونان سیاسی و عمرانی فرماندار، بخشداران مرکزی و لوه‌ نیز حضور داشتند با قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران کارگروه و تلاش برای حفظ ثبات و آرامش در بازار کالا اظهار کرد: خوشبختانه بازار ارزاق و توزیع کالاهای مصرفی در کشور وضعیت مناسبی دارد و دغدغه و نگرانی خاصی برای مردم وجود ندارد.

وی با اشاره به نقش تشدید نظارت‌ها برای جلوگیری از بروز تخلف تصریح کرد: صنعت،معدن و تجارت با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای متولی شهرستان باید اقدامات لازم را جهت تشدید بازرسی‌ها و نظارت‌ها برای جلوگیری از بروز تخلف در عرضه کالاها به قیمت مناسب بکار گرفته تا افراد سودجو نتوانند از طریق احتکار و اقدامات ناصحیح، اخلالی در بازار ایجاد کنند.

تجری با تاکید بر لزوم افزایش سهمیه ارزاق اساسی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی، لازم است برای افزایش سهمیه ارزاق اساسی بخصوص مرغ گرم با قیمت مصوب جهت عرضه و تزریق به بازار در سطح شهرستان اقدامات لازم صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه درخصوص برنامه‌ها و راهکارهای مناسب جهت روش‌های توزیع عادلانه کالاهای تنظیم بازار در سطح شهرستان نیز بحث و تبادل‌نظر شد.

 

نشست صمیمی فرماندار گالیکش با اعضای اتاق اصناف و کارگروه تنظیم بازار شهرستان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 297
  • کد خبر : 81906