عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسات شورا باید به سمت و سویی برود که رفاه و آسایش مردم تضمین شود

فرماندار آزادشهر در جلسه با شهردار و اعضای شورای شهر:

جلسات شورا باید به سمت و سویی برود که رفاه و آسایش مردم تضمین شود

جلسات شورا باید به سمت و سویی برود که رفاه و آسایش مردم تضمین شود

فرماندار آزادشهر گفت: جلسات شورا با هدف مشورت و تصمیم گیری برگزار می شود که تصمیم ها باید به سمت و سویی برود که رفاه و آسایش مردم تضمین شود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، ملک حسینی فرماندار در جلسه با شهردار و شورای اسلامی شهر آزادشهر گفت: یکی از ویژگی های شورای اسلامی دوره پنجم شهر آزادشهر پرهیز از حاشیه و حفظ ثبات در مدیریت شهری است و از آنجا که شوراهای اسلامی شهر و روستا با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند، مردم از این اعضا انتظار نظارت دقیق بر سیاست های مدیریت شهری را دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آزادشهر تصریح کرد: جلسات شورا با هدف مشورت و تصمیم گیری برگزار می شود که تصمیم ها باید به سمت و سویی برود که رفاه و آسایش مردم تضمین شود.

وی با بیان اینکه نقش شورا به عنوان يك پارلمان شهري در جلب مشاركت های مردمي غیر قابل انکار است افزود: شورا بعنوان حلقه اجرايي دولت در سيستم مديريت شهری باید با پرهیز از سیاسی کاری در جهت توسعه منطقه و خدمت مطلوب تر به مردم حرکت کند.

مهری با تاکید بر اینکه بازآفرینی شهری باید به طور جدی در شهرستان آزادشهر اجرا شود، اضافه کرد: در شهرستان بافت های قدیمی و حاشیه ای مختلفی داریم که نشانگر این است که بستر کار در این منطقه وجود دارد، لذا باید حوزه بازآفرینی شهری مورد توجه جدی قرار گیرد و اتفاقی را رقم زد که به ارتقاء کیفیت زندگی مردم منجر شود.

در ادامه این جلسه جهانتیغ رئیس شورای شهر آزادشهر با تبریک سال نو و انتصاب آقای ملک حسینی به عنوان فرماندار شهرستان آزادشهر، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 284
  • کد خبر : 81939