عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار آزادشهر: هر گونه تجمع در پارک ها و تفرجگاههای شهرستان ممنوع است


فرماندار آزادشهر: هر گونه تجمع در پارک ها و تفرجگاههای شهرستان ممنوع است

فرماندار آزادشهر: هر گونه تجمع در پارک ها و تفرجگاههای شهرستان ممنوع است

 فرماندار آزادشهر گفت: با توجه به حساس بودن شرایط این شهرستان و احتمال تغییر وضعیت از زرد به نارنجی هر گونه تجمع گردشگران به ویژه در روز سیزدهم فروردین ماه در پارک و تفرجگاه های این شهرستان ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی با هشدار پیک مراجعات به مراکز درمانی پس از تعطیلات نوروزی افزود: شهروندان روز طبعیت را در خانه بمانند و با پرهیز از حضور در اماکن  عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضامن سلامت خود و خانواده هایشان باشد. 
فرماندار آزادشهر گفت: طبق اطلاعیه اعلام شده محدودیت های منع تردد شبانه در شهرستان آزادشهر لازم الاجرا خواهد بود. 

 

براساس گزارش های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی و کاهش رعایت دستور العمل های بهداشتی و  افزایش سفرهای نوروزی سرعت گسترش همه گیری کرونا در شهرستان آزادشهر افزایش یافته است.

 

بر اساس این اطلاعیه در صورت سهل انگاری در اجرای دستورالعمل ها،بار دیگر به حالت نامطلوب و محدودیت های پیشین بازخواهیم گشت که اجرای کامل محدودیت ها خود  تحمل دشواری های مضاعفی را به همراه خواهد داشت که این امر ناشی از عادی انگاری بیماری کرونا به ویژه در ایام نوروز بوده است.
همچنین با توجه به فرا رسیدن سیزدهم فروردین ماه  و روز طبیعت حضور شهروندان و مسافران در مراکز عمومی، پارک ها،باغ ها و بوستان ها، فضاهای سبز  بمنظور کاهش تبعات افزایش دامنه بیماری ناشی از گردهمایی ها و محافل ممنوع می باشد. 
علاوه بر این، هرگونه تردد شبانه خودروهای مشمول، ازساعت ۲۲ الی سه بامداد، ممنوع و در مورد متخلفین براساس تشخیص دوربین های پلیس، جریمه صادر و اعمال قانون می شود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 335
  • کد خبر : 82005