عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مجموعه جهاد کشاورزی نقش عمده‌ای در عرصه تأمین امنیت غذایی جامعه دارد

فرماندار آزادشهر در جلسه با رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی :

مجموعه جهاد کشاورزی نقش عمده‌ای در عرصه تأمین امنیت غذایی جامعه دارد

مجموعه جهاد کشاورزی نقش عمده‌ای در عرصه تأمین امنیت غذایی جامعه دارد

فرماندار آزادشهر گفت: مجموعه جهاد کشاورزی نقش عمده‌ای در عرصه تأمین امنیت غذایی جامعه دارد و وسعت دامنه فعالیت‌ها و امورات این حوزه بسیار گسترده ‌ا‌ست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، فرماندار آزادشهر در جلسه بررسی آخرین وضعیت شهرستان در حوزه کشاورزی گفت: اهمیت فعالیت جهاد کشاورزی به دلیل ارتباط مستقیم با قشر مولد جامعه یعنی کشاورزان، دامداران و تولیدکنندگان بسیار ارزشمند است و بر ‌کسی پوشیده نیست.

وی افزود: انتظار می‌رود مجموعه جهاد کشاورزی و کارشناسان مربوطه با همکاری و تعامل دو طرفه با مردم اقدامات مؤثری درخصوص تغییر الگوی کشت به‌ویژه تبدیل اراضی شیبدار به باغات مثمر و غیرمثمر و گیاهان دارویی نظیر زعفران، گل گاوزبان، گل محمدی و ... انجام دهند.

فرماندار شهرستان در این نشست اظهار کرد: مجموعه جهاد کشاورزی نقش عمده‌ای در عرصه تأمین امنیت غذایی جامعه دارد و وسعت دامنه فعالیت‌ها و امورات این حوزه بسیار گسترده ‌ا‌ست.

 وی در ادامه گفت: توسعه و توجه به بخش کشاورزی از زمینه های تولید است و برای تحقق پیام مقام معظم رهبری در این بخش باید تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

در ادامه این جلسه ممشلی رئیس جهاد کشاورزی گزارشی از فعالیت‌های مدیریت در حوزه وضعیت پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی، تدارک نهاده‌های کشاورزی خصوصاً کود مورد نیاز و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کارگزاری‌های کود و مدیریت و مراکز جهادکشاورزی شهرستان ارائه نمودند.

 

مجموعه جهاد کشاورزی نقش عمده‌ای در عرصه تأمین امنیت غذایی جامعه دارد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 287
  • کد خبر : 82094