عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آزادشهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است/خودروهای غیر بومی از شهرستان خارج شوند

فرماندار آزادشهر:

آزادشهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است/خودروهای غیر بومی از شهرستان خارج شوند

آزادشهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است/خودروهای غیر بومی از شهرستان خارج شوند

فرماندار آزادشهر اعلام کرد: شهرستان آزادشهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است و خودروهای غیر بومی باید از شهرستان خارج شوند. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، ملک حسینی فرماندار شهرستان اعلام نمود: وضعیت کرونایی شهرستان آزادشهر امروز 16 فروردین 1400 از زرد به نارنجی تغییر پیدا کرده لذا محدودیت های وضعیت نارنجی در شهرستان اعمال خواهد شد.

وی گفت: با توجه به آمار و تعداد بستری ها ، مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستانها، وضعیت شهرستان تغییر پیدا کرده و از زرد به نارنجی تغییر یافته که امیدواریم با اعمال محدودیت های وضعیت نارنجی در سطح شهرستان و با تلاش مسئولان مربوطه و اعضای ستاد کرونا شاهد بازگشت به وضعیت قبلی باشیم.

رییس ستاد کرونای شهرستان اظهار داشت: تجمع و ازدحام جمعیت در روزهای پایانی سال و همچنین دید و بازدید های عید و ورود مسافران نوروزی از عوامل تغییر وضعیت کرونایی شهرستان بوده که باید با اعمال محدودیت ها و کنترل ترددها نسبت به کنترل شیوع این بیماری اقدام نماییم.

وی در پایان از همشهریان خواست: برای حفظ سلامتی خود و خانوده هایشان از حضور در مراسم عروسی و مجالس ختم و تردد های بی مورد درسطح شهر و مسافرت اجتناب کنند و با رعایت پروتکل های بهداشتی هرچه سریعتر این شرایط را پشت سر گذاشته و به وضعیت قبلی باز گردیم.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 320
  • کد خبر : 82130