عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد

صبح امروز با حضور فرماندار:

نشست مشترک هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد

نشست مشترک هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد

با حضور"امیر شیر توماج"،نشست مشترک هیات های اجرایی،نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا؛صبح امروز سه شنبه 17 ام فروردین ماه،اولین جلسه مشترک"امیر شیر توماج"فرماندار و رئیس هیات اجرایی با روسا و اعضای هیات های نظارت و بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان آق قلا در این جلسه گفت:در نظام اسلامی،انتخابات مظهر مردم‌ سالاری دینی است فلذا باید با مراقبت و حفظ سلامت آن رو به جلو حرکت نماید تا استمرار پیدا کند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات 1400 در شهرستان آق قلا،صیانت از آراء مردم را مهم ترین وظیفه مجریان و دست اندرکاران این رویداد مهم قلمداد کرد و افزود:عوامل اجرایی انتخابات امین مردم در حفظ و صیانت از آراء باشند.

"پرویز پقه"رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان آق قلا در این جلسه  با اشاره به اهمیت انتخابات بر رعایت قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات تأکید نمود.

"سید خالق سجادی"رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان آق قلا با بیان اینکه انتخابات در کشور براساس بی طرفی،امانتداری و فراهم کردن زمینه حضور تمام سلایق و گرایش های قانونی برگزار می شود،تأکید کرد:هیچ یک از عوامل  اجرایی،نظارت و بازرسی انتخابات،حق اعلام نظر یا اظهار نظر له یا علیه هیچ فرد،حزب یا گروه سیاسی را ندارند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 438
  • کد خبر : 82149