عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد شهرستانی مدیریت و پیشگیری کرونا ویروس در شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه ستاد شهرستانی مدیریت و پیشگیری کرونا ویروس در شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه ستاد شهرستانی مدیریت و پیشگیری کرونا ویروس در شهرستان آزادشهر برگزار شد

 ظهر امروز 17 فروردین 1400 جلسه ستاد شهرستانی مدیریت و پیشگیری کرونا ویروس به ریاست ملک حسینی فرماندار و با حضور حجت الاسلام شهابی امام جمعه و اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، در ابتدای جلسه ملک حسینی فرماندار گفت: خیز جدید کرونا، همزمان با سراسر کشور، رنگ‌بندی شهرستان را به نارنجی تغییر داد و با توجه به افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا، 139 شهرستان کشور از جمله آزادشهر به وضعیت نارنجی تغییر پیدا کردند.

ملک حسینی گفت: مردم شهرستان و به ویژه اصناف همواره با مصوبات ستادهای ملی و استانی کرونا همراهی لازم را داشته اند ولی با توجه به شرایط موجود نیاز است که این همراهی بیشتر شود.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه آمار مبتلایان در سیر صعودی قرار گرفته است گفت: امید است با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی ها بتوانیم این سیر را متوقف کنیم.

 در ادامه فرماندار شهرستان آزادشهر ضمن تشدید نظارت ها افزود : با توجه به وضعیت موجود شهرستان، بر اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا برای شهرهای نارنجی، بر تشدید نظارت ها و اجرای دقیق و مستمر پروتکل های بهداشتی در شهرستان تاکید کرد.

ملک حسینی با اشاره به درگیری چندین ماهه کادر بهداشت و درمان و لطمات واردە به اصناف و بازاریان گفت: جهت جلوگیری از ورود شهرستان به وضعیت قرمز، دستورالعمل متناسب با تغییر وضعیت بیماری در شهرستان با تشدید نظارت‌ها بصورت مستمر و مداوم، اعمال خواهد شد.

 طی این جلسه مقرر شد با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان، مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ اعم از  مدارس و دانشگاهها، ، نمازهای جمعه و جماعت ،آموزشگاه ها، کتابخانه ها، مهد کودک ها، استخر ها، سینما، تئاتر، موزه ها، تالار های پذیرایی، برگزاری مراسمات، همایش ها، باشگاه های ورزشی، کافه ها، چایخانه ها، قهوه خانه ها، شهر بازی و مراکز تفریحی ، منع فعالیت داشته باشند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 248
  • کد خبر : 82168