عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهم نامه اجرایی سند مدیریت زیست بومی تالابهای گنبدکاووس


انعقاد تفاهم نامه اجرایی سند مدیریت زیست بومی تالابهای گنبدکاووس

انعقاد تفاهم نامه اجرایی سند مدیریت زیست بومی تالابهای گنبدکاووس

تفاهم نامه اجرایی برنامه مدیریت زیست بومی و توسعه جوامع محلی تالابهای سه گانه بین المللی گنبدکاووس میان فرمانداری ویژه این شهرستان و اداره کل محیط زیست، با حضور مدیرکل محیط زیست استان گلستان در دفتر معاون استاندار و معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس منعقد شد.

مهندس کنعانی مدیرکل محیط زیست استان گلستان با اشاره به رویکرد جدید سازمان محیط زیست مبنی بر توسعه جوامع محلی در مدیریت محیط زیست، اظهار کرد: با تدوین برنامه جامع مدیریت زیست بومی نیازمند تشکیل دبیرخانه استانی و شهرستانی هستیم.
وی از ارائه آموزش روستائیان بخش مرزی گنبدکاووس برای مدیریت حفاظت تالابها خبر داد و گفت: قصد داریم مردم را در منافع تالاب ها شریک کرده و از ظرفیت آنها برای حراست از آن کمک بگیریم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به تاریخ روشن همکاری دولت با مردم و سازمانهای مردم نهاد، خاطرنشان کرد: حتما موضوع معیشت، اقتصاد و رفاه مردم در کنار مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مورد توجه قرار بگیرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی با اعلام آمادگی فرمانداری برای حمایت همه جانبه از سند مدیریت زیست بومی تالاب ها، ادامه داد: آنچه می تواند نتیجه درخشانی در اجرای این سند حاصل کند ارائه آموزش در کنار توجه به منافع مردم و تعلق خاطر آنها به محیط زیست است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 222
  • کد خبر : 82320