عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان آزادشهر در زمینه کشاورزی و دامداری دارای ظرفیت های بالایی است

فرماندار آزادشهر در جلسه شورای کشاورزی شهرستان:

شهرستان آزادشهر در زمینه کشاورزی و دامداری دارای ظرفیت های بالایی است

شهرستان آزادشهر در زمینه کشاورزی و دامداری دارای ظرفیت های بالایی است

 فرماندار آزادشهر گفت: شهرستان آزادشهر در زمینه کشاورزی و دامداری دارای ظرفیت های بالایی است که با برنامه ریزی و رفع مشکلات پیش روی کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی می توان اقدامات موثری در این راستا انجام داد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ملک حسینی در جلسه شورای کشاورزی شهرستان اظهار کرد: کشاورزان محترم با توجه به ابلاغ قانون هواي پاك، نسبت به عدم آتش سوزي بقاياي محصولات كشاورزي اهتمام جدي داشته باشد.

 وی افزود: شركت نفت هماهنگي كامل و لازم براي تامين سوخت گازوييل به ادوات كشاورزان داشته باشد.

فرماندار آزادشهر در ادامه این جلسه گفت :شهرستان آزادشهر در زمینه کشاورزی ودامداری دارای ظرفیت ها ی بالای است که با برنامه ریزی و رفع مشکلات پیش روی کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی می توان اقدامات موثری در این راستا انجام داد.
ملک حسینی افزود:با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)سال تولید،مانع زدایی ها ، پشتیبانی ها نامگذاری گردیده است توجه به بخش کشاورزی ورفع مشکلات آنان مسئله تولید واشتغال را در این شهرستان تا حدودی حل می کند.
فرماندار آزادشهر با اشاره به این موضوع که اکثر مردم شهرستان راه درآمد آنها از راه کشاورزی است خواستار تسهیل هرچه بیشتر امور از سوی مسئولین جهادکشاورزی ومنابع طبیعی به منظور حمایت از کشاورزان،دامداران وعشایر شهرستان شد.
وی در پایان افزود : تمام کودهایی که به کشاورزان تحویل داده می شوند دارای تأدیه فنی می باشندو با نرخ مصوب دولتی به کشاورزان به فروش می رسد و در سبد کالاهای کشاورزان قرار دارد و در شهرستان آزادشهر نیز با تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هرگونه تخلفات در رابطه با عرضه کودها و نهاده های کشاورزی غیراستاندار برخورد قاطع صورت می گیرد .
در ادامه این جلسه اعضای شورای کشاورزی شهرستان آزادشهر با ارائه گزارش به جلسه نقطه نظرات خود را مطرح و درخواست همکاری و هماهنگی بین اعضای شورای اسلامی جهت مساعدت به قشر کشاورزی و ترویج فرهنگ کشاورزی و ایجاد اشتغالزایی مناسب داشتند که با همدلی همه دستگاههای ذیربط می توان بسیاری از مشکلات پیش روی کشاورزان را مرتفع نمود .

شهرستان آزادشهر در زمینه کشاورزی و دامداری دارای ظرفیت های بالایی است

 

شهرستان آزادشهر در زمینه کشاورزی و دامداری دارای ظرفیت های بالایی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 214
  • کد خبر : 82374