عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ترکمن با فرماندار


دیدار رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ترکمن با فرماندار

دیدار رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ترکمن با فرماندار

 رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ترکمن در دیدار با فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان در خصوص برگزاری انتخابات سالم و بدون جانبداری گفتگو و تبادل نظر کرد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار روز سه شنبه 24 فروردین در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، در خصوص برگزاری انتخابات تاکید کرد: هدف هر سه هیات اجرایی، نظارت و بازرسی برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور بدور از هرگونه حاشیه و جانبداری است و سلامت و امنیت انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان در ادامه افزود: این هدف محقق نخواهد شد مگر با تعامل و همکاری همه جانبه این سه هیات.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر وضعیت بین المللی انتخابات سال 1400 ازا همیت خاصی برخوردار است و نشان دهنده اتحاد و انسجام ملت عزیز و عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و ان شاالله در 28 خرداد بار دیگر ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی با مشارکت حداکثری خود برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب و نظام را از خود برجای خواهند گذاشت.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان نیز در ادامه گفت: انتخابات مظهر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت آنهاست و ما به عنوان دست اندرکاران انتخابات وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای یک انتخابات پرشور انجام دهیم .
وی گفت: طبق ماده ۵۰ و ۵۱ قانون و ۵۲ آیین نامه اجرایی بررسی صلاحیت آن دسته از کاندیداهایی که در هیات اجرایی تایید یا رد صلاحیت شده اند، با در نظر گرفتن جوانب قانونی طبق مستندات و استعلام از مراجع قانونی توسط هیات نظارت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
گفتنی است دکتر غلامرضا منتظری به عنوان رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان، مهندس رمضانعلی سنگدوینی نایب رئیس این هیات و دکتر شادمهر به عنوان عضو و سخنگوی این هیات در گلستان از سوی هیات مرکزی منصوب شدند و به منظور نظارت بر امر انتخابات شِشُمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ترکمن، حاج سیروس کمی (قربان مهرپرور) به عنوان رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان معرفی شده است.
لازم به ذکر است ششمین دوره انتخابات شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز 28 خرداد 1400 برگزار می شود .
 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .