عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تصفیه خانه آزادشهر یکی از تصفیه خانه های فاضلاب مدرن دنیا خواهد بود

بازدید مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از طرح های فاضلاب شهرستان آزادشهر؛

تصفیه خانه آزادشهر یکی از تصفیه خانه های فاضلاب مدرن دنیا خواهد بود

تصفیه خانه آزادشهر یکی از تصفیه خانه های فاضلاب مدرن دنیا خواهد بود

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تصفیه خانه آزادشهر یکی از تصفیه خانه های فاضلاب مدرن دنیا خواهد بود و در استان گلستان اولین بار است تصفیه خانه ای با این ظرفیت احداث میگردد. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز 28 فروردین ماه 1400 مهندس جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با همراهی ملک حسینی فرماندار آزادشهر ، کوهساری نماینده مجلس شورای اسلامی و هرمزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از طرح  های فاضلاب شهرستان آزادشهر بازدید کردند.
ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این بازدید، تصفیه خانه فاضلاب شهری را یکی از ضروریات توسعه شهری آزادشهر عنوان کرد و افزود : مقوله آب در کشور ما دارای اهمیت بسیار بالا و استفاده از پساب فاضلاب نیز از موضوعات مهم در مدیریت منابع آب بوده که همین موضوع توجه به تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان آزادشهر را دو چندان می کند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش سطح آب های زیر زمینی و کمبود آب در منطقه می توان با امکان سنجی مناسب از این پتانسیل برای جبران کم آبی استفاده کرد و این پروژه علاوه بر اینکه یک بخش از سلامت جامعه را کنترل می کند،با هدایت پساب ها می توانیم به بهداشت عمومی جامعه کمک و جلوی بسیاری از بیماری ها را بگیریم.
ملک حسینی فرماندار در ادامه افزود :تاکنون پروژه ایستگاه پمپاژ شهرستان آزادشهر در مدول اول  ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و تصفیه خانه فاضلاب ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم  با تکمیل نمودن این پروژه ها بتوانیم مدول های بعدی را هم اجرایی کنیم تا کل شهر آزادشهر را از طرح فاضلاب بهره مند نماییم .
در ادامه هرمزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان طرح فاضلاب شهرستان آزادشهر با توجه به مشکلات تامین اعتبار مورد نیاز با وقفه روبرو گردید که انشالله با سفر مهندس جانباز و پیگیری های نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان با اعتبار مورد نیاز بتوانیم این مشکل را حل کنیم .
وی در پایان حجم کل شبکه جمع آوری فاضلاب شهرستان آزادشهر را ۱۰۰ کیلومتر عنوان نمود و تصریح کرد : تاکنون توانسته ایم ۳۴ کیلومتر از طرح شبکه جمع آوری فاضلاب این شهرستان را اجرایی که  ۲۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که برای تکمیل این پروژه ۶۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر لازم است که انشالله با رفع این مهم و با اتمام مدول اول این پروژه جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار خواهند گرفت .
کوهساری نماینده مجلس شورای اسلامی اجرا و اتمام تصفیه خانه را از خواسته های به حق مردم شهرستان آزادشهر دانست و خواستار اختصاص بودجه مناسب از سوی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان و کشور شد.
در ادامه این بازدید ها مهندس جانباز  ضمن تقدیر از  مدیر عامل و مجموعه همکاران شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در راستای تلاش های شبانه روزی جهت تکمیل نمودن این پروژه ها اظهار داشت : تلاش خواهیم کرد با اعتبارهای مورد نیاز بتوانیم پروژه های نیمه تمام که چندین سال است رها شده را تکمیل نماییم تا بتوانیم مشکلات مردم فهیم شهرستان های آزادشهر و رامیان را تا حدودی کاهش دهیم .
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه بازدید ها از تصفیه خانه فاضلاب آزادشهر افزود : این تصفیه خانه یکی از تصفیه خانه های فاضلاب مدرن دنیا خواهد بود و در استان گلستان اولین بار است تصفیه خانه ای با این ظرفیت احداث میگردد و امیدواریم هر چه زودتر با کمک همه دست اندرکاران این پروژه های نیمه تمام را تکمیل نماییم .
 

تصفیه خانه آزادشهر یکی از تصفیه خانه های فاضلاب مدرن دنیا خواهد بود

 

تصفیه خانه آزادشهر یکی از تصفیه خانه های فاضلاب مدرن دنیا خواهد بود

 

تصفیه خانه آزادشهر یکی از تصفیه خانه های فاضلاب مدرن دنیا خواهد بود

 

تصفیه خانه آزادشهر یکی از تصفیه خانه های فاضلاب مدرن دنیا خواهد بود


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 285
  • کد خبر : 82462