عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت از کشاورزان برنامه اساسی دولت تدبیر و امید است

فرماندارعلی آباد کتول:

حمایت از کشاورزان برنامه اساسی دولت تدبیر و امید است

حمایت از کشاورزان برنامه اساسی دولت تدبیر و امید است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، همایش مجمع گندم کاران خبره شهرستان علی آبادکتول با حضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول، مهاجرمدیرکل جهادکشاورزی استان گلستان وگندم کاران در علی آباد کتول برگزارشد.

فرماندار گفت: حمایت از کشاورزان و تقویت بخش تولید از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است.

احمد تجری مفرد فرماندار بر ضرورت تشکل‌های مردم‌نهاد برای توسعه کشاورزی و صنایع وابسته تکمیلی تاکید کرد و گفت: اگر ما می‌خواهیم کشاورزی رقابتی داشته باشیم باید از روش کارآمد استفاده کنیم.

فرماندارافزود: مشکل ما در بخش کشاورزی سنتی بودن کشاورزان است به همين دليل باید آثار مطلوب کشاورزی صنعتی به کشاورزان آموزش داده شود ضمن اينكه باید در توسعه بخش‌های مختلف موفق عمل کنيم تا افزایش محصولات را پی داشته باشد.

فرمانداراظهارداشت: در حال حاضر روند توسعه بخش کشاورزی با شتاب بیشتری طی می شود و باید از تمامی ظرفیت های این بخش به نحو شایسته استفاده شود.

تجری مفرد توجه به بخش کشاورزی راازجمله عوامل پیشرفت شهرستان دانست وبا اشاره به ظرفیت هاوپتانسیل های ویژه وشرایط اقلیمی علی آباد کتول تصریح کرد: لازم است باتوجه به استعدادهای بالقوه و بالفعل وپتانسیل های بخش کشاورزی شهرستان، از برنامه ها و ظرفیتهای مختلف در جهت رشد و توسعه این بخش استفاده کنیم.

درپایان وی کشاورزی را شغلی شریف وآبرومند خطاب نمود واذعان کرد: شماکشاورزان با احاطه داشتن به موضوعات بخشهای مختلف میتوانید ایده ها و حرفهای خوبی در این بخش داشته باشیدکه میتواند کمک کار ما در رونق کشاورزی، اقتصاد و اشتغال وهمچنین جهت گیریها و رسیدن به اهداف توسعه ای شهرستان باشد.

در این مراسم دکترمهاجرگفت:اولویت ما در استان گلستان غلات است و هر ساله در کل کشور مقام دوم و سوم کشوری را تولید گندم دارا هستیم اما برنامه ریزی ما برای مقام اول کشوری خواهدبود.

مدیرکل جهادکشاورزی استان تصریح کرد؛بهترین ماه کشت گندم را اوایل و پایان آذر ماه دانست و افزود کشاورزانی که در آبان ماه قصد داشتند با مشکلات زیادی مواجه شدن و کشت کارشناسانه و تحقیقاتی باید در وهله اول کار کشاورزان وگندم کاران استان قرارگیرد.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان خبره ما همکاری تبادل تجربیات خود با دیگر کشاورزان در راه تولید هر چه بهتر گندم انجام دهند تا سطح تولید گندم به مراتب بیشتری ازسال قبل داشته باشیم.

 حمایت از کشاورزان برنامه اساسی دولت تدبیر و امید است

 

حمایت از کشاورزان برنامه اساسی دولت تدبیر و امید است

 

حمایت از کشاورزان برنامه اساسی دولت تدبیر و امید است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .