عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایستگاه هواشناسی در شهرستان آزادشهر راه اندازی میشود

فرماندار آزادشهر در جلسه با مدیرکل هواشناسی استان گلستان:

ایستگاه هواشناسی در شهرستان آزادشهر راه اندازی میشود

ایستگاه هواشناسی در شهرستان آزادشهر راه اندازی میشود

فرماندار آزادشهر از راه اندازی ایستگاه هواشناسی در این شهرستان تا پایان بهار سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، ملک حسینی فرماندار آزادشهر در نشست با داداشی مدیرکل هواشناسی استان گلستان در خصوص آخرین وضعیت راه اندازی ایستگاه هواشناسی در شهرستان آزادشهر گفت: شهرستان آزادشهر جزو یکی از شهرستان های حادثه خیز و بحرانی استان محسوب میشود که وقوع سیل های حادثه زا در سال های گذشته گواه این امر است.

وی در ادامه بر جایگاه ویژه هواشناسی در تعیین رخ دادهای غیرمترقبه استان بویژه شهرستان تاکید کرد و گفت: امروزه با وجود دستگاه های پیشرفته هواشناسی امکان پیش بینی اتفاقات غیر طبیعی راحت تر شده است و امکان جلوگیری از حوادث به مراتب راحتر شده است.

 در ادامه داداشی مدیرکل هواشناسی استان گفت: با توجه به برنامه عملیاتی هواشناسی استان و در راستای گسترش شبکه ایستگاهها با هدف تولید داده های هواشناسی احداث ایستگاه شهرستان آزادشهر در دستور کارقرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: در شهرستان آزادشهر با پیگیری و حمایت های فرماندار، نماینده محترم مردم شریف این شهر در مجلس شورای اسلامی  و اعضای شورای شهر مراحل تحویل زمین مناسب و متناسب با شرایط استاندارد جهت احداث ایستگاه هواشناسی مراحل پایانی خود را طی می نماید که پس از انجام این امر و بر اساس مجوز اخذ شده از سازمان مرکزی نصب ادوات هواشناسی و راه اندازی دفتر مطالعات هواشناسی کشاورزی این شهرستان آغاز خواهد شد.

 

ایستگاه هواشناسی در شهرستان آزادشهر راه اندازی میشود

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 282
  • کد خبر : 82518