عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد 

اولین کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی (شورای بهداشتی) شهرستان به ریاست حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر و با حضور دکتر مفیدی فر سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و برخی از روسای ادارات در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد . 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، ملک حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در ابتدای جلسه و با توجه به قرمز بودن شهرستان به روسای ادارت و بانک ها تاکید کرد در ورودی ادارات و بانک ها مایع ضدعفونی جهت حفظ سلامتی کارکنان و ارباب رجوع و نیز ضدعفونی کلی محیطی اقدام بیشتری انجام شود .
فرماندار آزادشهر در ادامه این جلسه گفت: بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان و شهرستان و به لحاظ قرمز بودن وضعیت و ضرورت پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری کرونا؛ بازارهای هفتگی و تالار های و اماکن گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.
وی به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: با هدف پیشگیری از گسترش این بیماری به شهروندان توصیه می شود از برگزاری هرگونه مهمانی، مسافرت و تردد غیر ضرور پرهیز و در صورت حضور در هر جمعی، پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده نمایند.
فرماندار آزادشهر در ادامه از خیرین سلامت, اتاق اصناف و عوامل بهداشت و درمان و درمانگران بیمارستان, هلال احمر، بسیج، ناجا، راهداری، بخشداران، دهیاران شوراهای اسلامی، شهرداران و همه کسانی که پیشتاز در مبارزه با کرونا هستند تشکر کرد.
 دکتر مفیدی فر رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نیزدر این جلسه  به بیان گزارشی از مصوبات واقدامات قبلی جلسات سلامت وامنیت غذایی شهرستان پرداخت و همچنین ضمن تقدیر ازتعامل ومشارکت اعضای کارگروه وقدردانی از زحمات پرسنل و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای خدمات انجام گرفته، آنرا نشانه اهمیت حوزه سلامت در جهت خدمت صادقه به مردم دانست.

شایان ذکر است در این نشست سایر اعضاء جلسه به طرح نقطه نظرات و راهکارها و اقدامات مربوطه پرداختند.

 

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 212
  • کد خبر : 82587