عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار ویژه از آمادگی برای اجرایی شدن نخستین شهرک سلامت استان در این شهرستان خبر داد


فرماندار ویژه از آمادگی برای اجرایی شدن نخستین شهرک سلامت استان در این شهرستان خبر داد

فرماندار ویژه از آمادگی برای اجرایی شدن نخستین شهرک سلامت استان در این شهرستان خبر داد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه بررسی پروژه سرمایه‌گذاری شهرک سلامت قابوس در گنبدکاووس از آمادگی برای اجرایی شدن نخستین شهرک سلامت استان گلستان در این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و مدیریت شهری گنبدکاووس برای همراهی و همکاری با بخش خصوصی در مراحل اجرای این پروژه از آمادگی کامل برخوردارند.
عبدالقدیر کریمی افزود: موقعیت جغرافیایی و مرزی گنبدکاووس و برخورداری از پایانه مرزی اینچه‌برون که از آن به عنوان دروازه ورود به کشورهای آسیای میانه یاد می‌شود و نیز ظرفیت‌ها و نیروی انسانی مجرب حوزه پزشکی به همراه جمعیت حدود یک میلیون نفری شرق استان گلستان از مزیت‌های این شهرستان برای احداث شهرک سلامت است.
پروژه شهرک سلامت گنبدکاووس شامل ۲ بیمارستان فوق تخصصی با کلینیک‌ها و پارکلینک‌های تخصصی مورد نیاز، پارکینگ، دو باب استخر آب درمانی، ساختمان پزشکان، پارک و فضای سبز، ساختمان اداری و واحدهای تجاری مرتبط با حوزه سلامت است.
در این جلسه برخی مدیران گنبدکاووس و معاونین برخی مدیران کل گلستان نیز ضمن بیان نقطه نظرات خود آمادگی دستگاه متبوع‌شان را برای اجرایی کردن نخستین شهرک سلامت استان در این شهرستان با رعایت ضوابط و مقررات اداری و زیست محیطی و ارائه خدمات مشاوره‌ای و برخی مشوق‌های تسهیلاتی اعلام کردند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 213
  • کد خبر : 82775