عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه پیشگیری از وقوع جرم با محوریت جرائم انتخاباتی در شهرستان گالیکش برگزار شد


جلسه پیشگیری از وقوع جرم با محوریت جرائم انتخاباتی در شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه پیشگیری از وقوع جرم با محوریت جرائم انتخاباتی در شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه پیشگیری از وقوع جرم با محوریت جرائم انتخاباتی در شهرستان گالیکش پیش‌ازظهر دوشنبه (13اردیبهشت) باحضور رئيس دادگستری و دادستان گالیکش، معاون عمرانی فرماندار و دبیر هیات بازرسی شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و نماینده فرماندهی انتظامی، مسئولین هیات نظارت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان در محل دادگستری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، محمدرضا میرنیا معاون عمرانی فرماندار و دبیر هیات بازرسی انتخابات شهرستان گالیکش در این جلسه ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات حوزه انتخابیه شهرستان درخصوص انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: خوشبختانه با تدابیر فرماندار محترم و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان کلیه تمهیدات لازم در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و باحضور حداکثری مردم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: برابر ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۶۹ قانون شوراهای اسلامی کشور، وزارت کشور مامور اجرای قانون انتخابات و حسن جریان انتخابات است و جهت بازرسی و کنترل جریان انتخابات در محل شعب می‌تواند نسبت به اعزام بازرس اقدام نماید.

دبیر هیات بازرسی انتخابات شهرستان گالیکش افزود: بر همین اساس هیات‌های بازرسی در سطح استان و شهرستان‌های تابعه تشکیل شده و در شهرستان گالیکش نیز تاکنون ۷ جلسه تشکیل شده است.

میرنیا تصریح کرد: مهمترین وظیفه هیات بازرسی در فرآیند انتخابات اعتمادسازی و ممانعت از تخلفات احتمالی است و لذا بر همه مراحل انتخابات نظارت داشته و در فرآیند تبليغات، مراحل اخذ رای و شمارش آراء نیز با حساسیت و دقت تمام حضور خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد: هیات بازرسی انتخابات بر عملکرد تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای رعایت اصل بی‌طرفی نظارت داشته و فعالیت‌های آنها را نیز کنترل خواهد نمود.

سیدسعید جباری دادستان گالیکش نیز در این جلسه گفت: فضای انتخاباتی به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود و با هرگونه جرائم و تخلفات انتخاباتی با قاطعیت برخورد خواهد شد.

جلسه پیشگیری از وقوع جرم با محوریت جرائم انتخاباتی در شهرستان گالیکش برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 366
  • کد خبر : 82892