عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری نخستین جلسه کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان مینودشت


برگزاری نخستین جلسه کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان مینودشت

برگزاری نخستین جلسه کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان مینودشت

نخستین جلسه کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان مینودشت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مینودشت و اعضای این کمیته در محل فرمانداری برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مینودشت؛ محمد رضا قره جانلو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در این جلسه گفت: ضرورت پایداری بسترهای ارتباطی با توجه به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره و اظهار داشت: برای رفع نواقص و کاستی ها در حوزه ارتباطات بویژه نقاط فاقد پوشش آنتن موبایل باید پیگیری و تلاش کنیم تا این مشکلات به حداقل برسد. 
قره جانلو کار کمیته فناوری اطلاعات پیش از انتخابات، حین برگزاری انتخابات و بعد از انتخابات را حساس و مهم دانست و تصریح کرد: برای آشنایی هرچه بیشتر کاربران با سیستم های الکترونیکی رای گیری و اطمینان از عدم نقص این سیستم ها می طلبد مانورهایی که در این راستا تا پیش از روز رای گیری برگزار خواهد شد را جدی بگیرید.
در ادامه مباحثی از قبیل جمع بندی گزارش آخرین وضعیت زیرساخت های مخابراتی شعب اخذ رای و همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری جلسات کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان در محل فرمانداری به منظور بررسی مشکلات و تسریع در جهت رفع آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

برگزاری نخستین جلسه کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان مینودشت

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 233
  • کد خبر : 82942