عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واکسیناسیون کرونا برای ۴۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال در شهرستان علی آبادکتول انجام شده است؛

در جلسه ستاد کرونا شهرستان مطرح شد؛

واکسیناسیون کرونا برای ۴۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال در شهرستان علی آبادکتول انجام شده است؛

 واکسیناسیون کرونا برای ۴۰ درصد افراد بالای ۸۰ سال در شهرستان علی آبادکتول انجام شده است؛

 جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان علی آبادکتول همزمان و بصورت ارتباط ویدئو کنفرانس با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان، با حضور جمالی فرماندار علی آباد کتول و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول ،جمالی فرماندار و رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان اظهارداشت: پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان بقیه الله کاهش یافته ولی وضعیت شهرستان علی آبادکتول همچنان نارنجی می باشد  و بایستی با تشدید نظارتها و آگاهی بخشی به جامعه، از اوج گرفتن بیماری در سطح شهرستان جلوگیری کرده و مجددا به شرایط عادی بازگردیم .

دستگاههای اجرایی شهرستان وظیفه دارند نسبت به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هشدارهای بهداشتی ستاد کرونا به پرسنل زیرمجموعه و خانواده ها اقدام نمایند .

روند واکسیناسیون کرونا در علی آباد کتول، بر اساس اولویت در حال انجام است و سالن ورزشی جانبازان برای این امر تجهیز شده است.

 بر اساس اعلام ستاد استانی کرونا و استاندار محترم، ورود و خروج به گلستان از عصر سه شنبه تا ظهر شنبه هفته آینده ممنوع خواهد بود و همچنین  برگزاری نماز عید سعید فطر در استان ممنوع است.

به دلیل حساسیت های نوع هندی ویروس کرونا، بمدت یک هفته ورود اتوبوس از زاهدان و زابل به گلستان ممنوع است. پس جا دارد، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری علی آباد کتول با همکاری پلیس راهور، نسبت به نظارت مستمر از ترمینال مسافربری و جاده های شهرستان اقدام نمایند .


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .