عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه سلسله نشست های انتخاباتی با موضوع زنان و خانواده برگزار شد

با حضور فرماندار آزادشهر و مدیرکل دفتر امور بانون و خانواده استانداری:

اولین جلسه سلسله نشست های انتخاباتی با موضوع زنان و خانواده برگزار شد

اولین جلسه سلسله نشست های انتخاباتی با موضوع زنان و خانواده برگزار شد

نشست با موضوع «انتخابات و زنان» از مجموعه سلسله نشست های گام به گام تا ۱۴۰۰ به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و فرمانداری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، اولین جلسه سلسله نشست های انتخاباتی با موضوع انتخابات،زنان،مشارکت حداکثری به همت امور بانوان فرمانداری آزادشهر با حضور ملک حسینی فرماندار ، خانم جباری مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری، خانم کرامتلو کارشناس امور بانوان فرمانداری آزادشهر در سالن اجتماعات غدیر فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم ملک حسینی فرماندار آزادشهر با اشاره حضور فعال زنان در انتخابات گفت: مشارکت زنان در انتخابات از لازمه های توسعه است و در تمامی عرصه‌های سیاسی و اجتماعی به حضور بانوان نیاز داریم.

وی نقش بانوان را در خانواده ها محوری دانست و تصریح کرد: زنان در اطلاع رسانی و حضور افراد خانواده در پای صندوق های رای نقش بسزایی دارند. 

فرماندار آزادشهر ادامه داد: مشارکت زنان در همه فعالیتهای سیاسی یک ضرورت است و این مشارکت به معنای آن است که زنان در تمامی عرصه ها نقش تعیین کننده و اثرگذاری دارند.

ملک حسینی یادآور شد: فرمانداری به عنوان مجری انتخابات، امنیت و سلامت انتخابات را با همکاری دستگاه های متولی با رعایت اصل بی طرفی برقرار می کند تا کوچکترین خدشه ای در برگزاری انتخابات رخ ندهد.

خانم جباری مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در ادامه ضمن تقدیر از برگزاری این نشست افزود : مشارکت زنان در همه فعالیتهای سیاسی یک ضرورت است و این مشارکت به معنای آن است که زنان در تمامی عرصه ها نقش تعیین کننده و اثرگذاری دارند.

 

اولین جلسه سلسله نشست های انتخاباتی با موضوع زنان و خانواده برگزار شد

 

اولین جلسه سلسله نشست های انتخاباتی با موضوع زنان و خانواده برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 392
  • کد خبر : 83087