عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راه‌اندازی مؤسسات خیریه، نقش مهمی در ساماندهی فعالیت خیران و نیکوکاران دارد

فرماندار گالیکش در ديدار با مدیر مؤسسه آبشار عاطفه‌های گلستان:

راه‌اندازی مؤسسات خیریه، نقش مهمی در ساماندهی فعالیت خیران و نیکوکاران دارد

راه‌اندازی مؤسسات خیریه، نقش مهمی در ساماندهی فعالیت خیران و نیکوکاران دارد

فرماندار گالیکش در ديدار با مدیر مؤسسه آبشار عاطفه‌های استان گلستان گفت: فعالیت و راه‌اندازی شعبه‌ای از بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در شهرستان گالیکش، نقش مهمی در مدیریت امور خیریه و ساماندهی فعالیت خیران و نیکوکاران در حوزه‌های مختلفی چون اشتغال، کارآفرینی، کمک‌های معیشتی و حمایت از نیازمندان و افراد بی‌بضاعت در سطح شهرستان دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش احمد تجری‌مفرد فرماندار شهرستان در دیدار با رویگری مدیر موسسه آبشار عاطفه‌های استان گفت: شهرستان گالیکش از مناطق محروم استان به شمار می‌رود و با توجه به مهاجر پذیر بودن آن، مشکلات موجود در این حوزه در سطح گسترده‌ای گریبانگیر شهروندان این شهرستان است.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: بیشترین نیازمندی‌ها و کمک‌های مورد نیاز در سطح این شهرستان به کمک هزینه تامین جهیزیه نو عروسان، بسته‌های معیشتی و لوازم خانگی موردنیاز خانواده‌های بی‌بضاعت، نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا است.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش و همکاری همه جانبه در سطح شهرستان، متشکل از سپاه پاسداران، اصناف، کمیته امداد و بهزیستی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، خیرین و مردم نوع دوست از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز طی چندین مرحله کمک‌های مومنانه بالغ بر ۱۸ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

گفتنی است با پیگیری‌های فرماندار گالیکش و همراهی موسسه بین المللی آبشار عاطفه‌ها استان گلستان و همکاری خیرین شهرستان، اقدامات لازم در جهت راه‌اندازی و تاسیس شعبه جدید این موسسه در گالیکش در حال پیگیری است.

 

راه‌اندازی مؤسسات خیریه، نقش مهمی در ساماندهی فعالیت خیران و نیکوکاران دارد 

 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 245
  • کد خبر : 83110