عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرعت گرفتن احداث محور رامیان-شاهرود(اولنگ)


سرعت گرفتن احداث محور رامیان-شاهرود(اولنگ)

سرعت گرفتن احداث محور رامیان-شاهرود(اولنگ)

 عصر امروز، بازدید مشترک فرماندار و رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان از جاده درحال احداث رامیان به شاهرود(محور اولنگ) انجام شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان، جواد صادقلو فرماندار ضمن خداقوت به دست اندرکاران این پروژه اظهار داشت: پروژه روکش آسفالت محور اولنگ حدفاصل دوراهی پاقلعه تا دوراهی رضی به طول‌تقریبی ۱۰‌کیلومتر و نیز عملیات مرمت، نگهداری و بهسازی آن با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیار ریال توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال اجراست. 
وی از پیگیری های مهندس کوهساری نماینده محترم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی و مجموعه ی فرمانداری و نیز مساعدتهای استاندار محترم تقدیر کرد و گفت: بهره برداری کامل از این پروژه از مطالبات مردم شهرستان است که امیدواریم به زودی محقق شود.
فرماندار همچنین به پروژه دیگر که توسط اداره راه و شهرسازی انجام می شود اشاره کرد و گفت:  عملیات زیرسازی و آسفالت ۲لاین باقیمانده به طول تقریبی ۱۵۰۰ متر حدفاصل باغ تاشته تا حوالی جاده دسترسی به گل رامیان(چهار بانده کردن این مسیر) با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال در جهت تسهیل در فرآیند عبور و مرور به زودی انجام خواهد شد.
 

سرعت گرفتن احداث محور رامیان-شاهرود(اولنگ)


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 453
  • کد خبر : 83296