عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه مدیریت مصرف برق و آب در شهرستان گالیکش برگزار شد


جلسه مدیریت مصرف برق و آب در شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه مدیریت مصرف برق و آب در شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه مدیریت مصرف برق شهرستان گالیکش به ریاست معاون عمرانی فرماندار و با حضور بخشدار لوه و برخی مدیران ادارات شهرستان گالیکش در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش محمدرضا میرنیا معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اظهار کرد: بروز خشکسالی و افت شدید و کمبود منابع آبی تلاش و دلسوزی همه مردم را می‌طلبد تا در جهت صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب و برق اهتمام بیشتری ورزند.

میرنیا ضمن تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف برق و آب بیان کرد: با توجه به شروع فصل تابستان و افزایش مصرف انرژی، از شهروندان فهیم شهرستان درخواست داریم با مصرف صحیح حامل‌های انرژی، مانع از بروز قطعی و خاموشی‌ها شوند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی همه مسئولین شهرستان باید ضمن صرفه‌جویی در مصرف برق و آب، بر اجرای مدیریت مصرف بهینه در ادارات مطبوعشان نظارت کافی داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهگی امور عمرانی فرماندار گفت: استفاده بهینه از انرژی برق امری حیاتی محسوب می‌شود و باید برای نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در جامعه و ادارات تلاش نمود.

وی تأکید کرد: مدیریت مصرف آب در صنعت، کشاورزی، ادرات و همچنین مصرف خانگی در دستور کار قرار گیرد.

میرنیا در پایان گفت: آب‌وفاضلاب شهرستان با هماهنگی و همکاری بخشدارانو دهیاران و آبداران در سطح روستاهایی که دچار کمبود آب شرب هستند نسبت به رفع مشکلات و کمبودهای موجود تمام تلاش خود را به کار گیرند.


جلسه مدیریت مصرف برق و آب در شهرستان گالیکش برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 311
  • کد خبر : 83545