عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازرسین چشم بینای وزارت کشور در انتخابات هستند

رئیس هیات اجرایی شهرستان آق قلا:

بازرسین چشم بینای وزارت کشور در انتخابات هستند

بازرسین چشم بینای وزارت کشور در انتخابات هستند

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان آق قلا گفت:بازرسین چشم بینای وزارت کشور در انتخابات هستند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"عبدالغفور غراوی"در همایش توجیهی و آموزشی بازرسین که ظهر روز سه شنبه چهارم خرداد ماه در مجتمع فرهنگی اداره ارشاد اسلامی برگزار شد،بازرسین انتخابات را چشم بینای وزارت کشور خواند و اظهار کرد:شما عزیزان نقش قابل توجهی در تضمین امنیت انتخابات دارند و بعنوان نمایندگان مردم بر انتخابات نظارت و بازرسی خواهید کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا افزود:همه مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید طبق قوانین و ضوابط قانونی عمل نمایند و سه اصل امانت داری،قانونمنداری و بی طرفی را در اجرای انتخابات مد نظر داشته باشند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان آق قلا خاطر نشان کرد:گزارش تخلف ها،شناسایی سربازرسان و بازرسان،پایش کنترل تخلفات و احصا آن،کنترل و بازرسی،حصول اطمینان در اجرای وظایف قانونی از سوی عوامل اجرایی از جمله وظایف ستاد انتخابات است.

"غراوی"به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد"انتخابات پایه نظام است و مردم سالاری دینی جز با انتخابات صورت نمی گیرد"و در خاتمه سخنان گفت:به فضل الهی و با تعامل و همدلی هیات های اجرایی،نظارت و بازرسی،شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری در شهرستان آق قلا خواهیم بود.

145 نفر بازرس و سربازرس در 117 شعب اخذ رای،عهده دار بازرسی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمکین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آق قلا هستند.


بازرسین چشم بینای وزارت کشور در انتخابات هستند

 

بازرسین چشم بینای وزارت کشور در انتخابات هستند


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 313
  • کد خبر : 83550