عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جديت و دقت در اجراي قانون از ضروريات برگزاري يك انتخابات سالم است

فرماندار آزادشهر در همایش توجیهی اعضای بازرسی شعب اخذ رای :

جديت و دقت در اجراي قانون از ضروريات برگزاري يك انتخابات سالم است

جديت و دقت در اجراي قانون از ضروريات برگزاري يك انتخابات سالم است

فرماندار آزادشهر در گردهمائي توجیهی بازرسان شعب اخذ رای بر نقش مهم بازرسان و همكاري سازنده آنها با نمايندگان فرماندار و ساير اعضاي شعب در چارچوب قوانين و مقررات تاكيد و افزود جديت و دقت در اجراي قانون از ضروريات برگزاري يك انتخابات سالم است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار در همایش توجیهی اعضای بازرسی شعب اخذ رای که با حضور محمدپور دبیر هیات بازرسی استان برگزار شد افزود : این همایش آموزشی به منظور ارتقای سطح دانش و توان اعضاء هیات‌ و عوامل بازرسی انتخابات شهرستان آزادشهر و با محوریت برگزاری انتخاباتی سالم و رعایت اصل بی‌طرفی و امانت‌داری اعضای بازرسی انتخابات و به منظور فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌ رو، برگزار گردید.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه همه ارکان برگزاری انتخابات، طبق قانون عمل خواهند کرد افزود: یکی از مولفه‌های امنیت ساز در دنیا، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است که با تحقق آن گام اساسی در این زمینه برداشته خواهد شد.

ایشان همچنین بر تعامل اعضای هیئت بازرسی  با نمایندگان فرماندار و اعضای شعب در روز اخذ رای تاکید نمود.

در ادامه محمدپور دبیر هیات بازرسی استان گلستان در این همایش گفت : این دوره آموزشی با هدف آشنایی هرچه بیشتر و اِشرافیت اعضاء هیات  بازرسی، سر بازرسان و بازرسان انتخابات  سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا  به شرح وظایف خود می باشد.

وی افزود: در این دوره تلاش گردیده  کلیه مباحث ضروری اعم از، شرح وظایف هیات بازرسی، نحوه استفاده از سامانه جامع انتخابات، روند اجرای انتخابات، نحوه رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی، نحوه پیشگیری از وقوع تخلف انتخاباتی، تکالیف بازرسان شعب و آنچه که یک بازرس انتخابات باید بداند، آموزش داده شود.

محمدپور  با تاکید بر لزوم حفظ شانیت و جایگاه بازرسان انتخابات در حین انجام ماموریت، افزود: در تلاش هستیم با برگزاری این دوره های آموزشی، شاهد ارتقای عملکرد بازرسان و در نهایت برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه باشیم.

 

جديت و دقت در اجراي قانون از ضروريات برگزاري يك انتخابات سالم است

 

جديت و دقت در اجراي قانون از ضروريات برگزاري يك انتخابات سالم است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 220
  • کد خبر : 83678