عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس جهاد دانشگاهی گلستان با فرماندار گالیکش


دیدار رئیس جهاد دانشگاهی گلستان با فرماندار گالیکش

دیدار رئیس جهاد دانشگاهی گلستان با فرماندار گالیکش

ابراهیم شهبازی رئیس جهاد دانشگاهی استان گلستان با تجری فرماندار گالیگش دیدار و درخصوص رفع موانع و تسریع در روند احداث دهکده گیاهان دارویی این شهرستان بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان در نشست با رئیس جهاد دانشگاهی گلستان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی و استراتژیک شهرستان گالیکش و همچنین اقلیم مناسب این منطقه برای ترویج کشت گیاهان دارویی، می‌توان از این ظرفیت در جهت تغییر الگوی کشت اراضی کشاورزی بهره کافی را برد.

تجری افزود: تنوع و رویش گونه‌های مختلف گیاهان دارویی از یک سو و عدم برخورداری از منابع آبی در حجم بسیار بالایی از مزارع کشاورزی شهرستان از سوی دیگر، کشت گیاهان دارویی به دلیل صرفه‌جویی در مصرف منابع آبی بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار گالیکش بر تکمیل نهایی روند احداث دهکده گیاهان دارویی شهرستان تاکید کرد و افزود: با اتمام عملیات احداث گیاهان دارویی و آغاز بهره‌برداری از آن تا حدود بسیار زیادی از تنش‌های اجتماعی مرتبط با آن در منطقه کاسته خواهد شد و همچنین اقدامات خوبی در جهت ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان صورت خواهد گرفت.

دیدار رئیس جهاد دانشگاهی گلستان با فرماندار گالیکش

 

دیدار رئیس جهاد دانشگاهی گلستان با فرماندار گالیکش

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 290
  • کد خبر : 83747