عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان برگزار شد


آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان برگزار شد

آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان برگزار شد

 آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان، با حضور حجت الاسلام ابراهیمی فر امام جمعه، صادقلو فرماندار و معاونان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رامیان در دفتر این مدیریت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان، در این مراسم جواد صادقلو فرماندار شهرستان یه جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: جامعه ی توسعه یافته و متعالی را انسانهای توسعه یافته می سازند و تربیت چنین انسانهایی در آموزش و پرورش صورت می گیرد.
فرماندار با اشاره به اهمیت برنامه محوری مدیران در نظام آموزشی ادامه داد: مدیران امروزه باید فارغ از شعار و تفکرات حاشیه ای با تدوین برنامه مدون به فکر خدمت به مردم شریف کشورمان باشند.
این مقام مسئول با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: رسالت آموزش و پرورش رسالت بسیار خطیری است که باید با تلاش و همراهی و همدلی به اهداف سند تحول بنیادین دست یافت.
 حجت الاسلام ابراهیمی فر امام جمعه رامیان نیز ضمن اشاره به جایگاه والای معلم اظهار داشت: تعامل و مشارکت والدین و نهادهای اجتماعی بزرگترین سرمایه های موجود در آموزش و پرورش است که باید به خوبی از آن استفاده شود.
در ادامه کاغذلو مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان ضمن اشاره به برنامه محور بودن خود افزود: اولویت کاری من عملیاتی کردن حرمت و کرامت انسانی و کیفیت بخشی به برنامه ها و استفاده از تمام ظرفیتها جهت حصول به نتایج مطلوب است.
وی ادامه داد: عدالت محوری، پاکدستی، پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع در کنار نظم و انضباط اداری، نظارت و پایش برنامه ها و استفاده از نخبگان از برنامه های مهم در دوره جدید مدیریت خواهد بود.
در پایان این مراسم، طی حکمی از سوی احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان، حسن کاغذلو از فرهنگیان باسابقه شهرستان به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان رامیان معرفی شد.

آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 796
  • کد خبر : 83775