عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رامیان برگزار شد


آیین معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رامیان برگزار شد

آیین معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رامیان برگزار شد

 صبح امروز دوشنبه ۱۷ خرداد، طی مراسمی با حضور صادقلو فرماندار رامیان، نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان و جمعی از معاونان آن شرکت از خدمات  شیبانی، مدیر سابق تجلیل و سیدهاشم حسینی به عنوان مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رامیان معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان، در این مراسم علي اكبر نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در سخنانی ضمن قدردانی از همراهی شایسته ی مدیریت ارشد شهرستان با این مدیریت اظهار داشت: شرکت توزیع برق از پرکارترین دستگاه های خدمات رسانی به مردم بوده و کارکنان صنعت برق در راه آبادانی و خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند.
وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از خدمات حوزه برق به صورت نوین درحال اجراست، اضافه کرد: بایستی ضمن سرعت بخشیدن و همگام بودن با خدمات نوینی که در سطح کشور آغاز شده اقدامات شایسته ای برای مردمان این مرز و بوم ارائه نمائیم. نصیری ادامه داد: متاسفانه کشور در سال جاری به دلیل خشکسالی و کمبود آب با کاهش تولید برق مواجه است، لذا بایستی از راه های مختلف، مصرف بار، مدیریت شود.
در ادامه جواد صادقلو فرماندار رامیان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات ارزنده مهندس عرب، سرپرست مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان با اشاره به اقدامات انجام شده در دوران کوتاه مدیریتی خود در جهت ایجاد پایداری شبکه، پیگیری ویژه در موضوع برق رسانی به روستای ملچ آرام، برگزاری چندین مانور روشنایی معابر، خواستار نگاه ویژه مدیران استانی به این شهرستان شد و مشکلات مرتبط با برق را از مهمترین مسائل شهرستان عنوان و این مسائل را ناشی از کمبود منابع مالی، انسانی و عدم نیازسنجی و پیگیری به موقع مشکلات دانست.
وی بر لزوم حل و چاره اندیشی درخصوص واگذاری انشعابات تاکید کرد و اظهار داشت: طولانی بودن فرآیند اخذ انشعاب موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان شده که بایستی رفع این معضل در برنامه ریزی‌ها مدیران استانی لحاظ گردد. ضمن آنکه تکریم ارباب رجوع نیز مهمترین اولویتی است که بایستی بصورت ویژه در دستورکار مدیران و کارکنان قرار گیرد.
صادقلو تحول در نگاه‌های مدیران را امری حیاتی خواند و افزود: کاهش افت فشار برق، خاموشی‌های متعدد اخیر که موجب ایجاد نارضایتی مردم در سطح شهرستان شده و نیز مشکل عدم یا کمبود روشنایی در سطح شهرها و روستاها را از مشکلات شهرستان بیان کرد و افزود: مشکلات عادی سایر شهرها به دغدغه‌های جدی مردم شهرستان تبدیل شده است.
وی در ادامه با اشاره به موضوعاتی از قبیل احداث ساختمان جدید این مدیریت در شهرستان، اتصال برق رامیان به شاهرود از طریق اولنگ، کابلی ویا زیرزمینی کردن شبکه برق در محدوده سایت پروازی الهادی رامیان در راستای توسعه گردشگری ورزشی، تاسیس دفتر اتفاقات شهردلند ،جابجایی تیرهای برق در نقاط خطرناک و بازسازی شبکه فرسوده ی توزیع را از عمده مطالبات شهروندان در حوزه توزیع نیروی برق دانست و بر لزوم توجه ویژه به این امور تاکید کرد. 
در پایان این مراسم، طی حکمی از سوی نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، سیدهاشم حسینی به عنوان مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رامیان معرفی شد.

آیین معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رامیان برگزار شد

آیین معارفه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رامیان برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 411
  • کد خبر : 83811