عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کاندیداها اخلاق و رفتار انتخاباتی را در تبلیغات رعایت کنند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

کاندیداها اخلاق و رفتار انتخاباتی را در تبلیغات رعایت کنند

کاندیداها اخلاق و رفتار انتخاباتی را در تبلیغات رعایت کنند

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: مردم بهترین و هوشمندانه ترین نظارت ها را بر کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها دارند و به همین سبب مهمترین انتظار ما از شما در زمان تبلیغات رعایت رفتار و اخلاق انتخاباتی است.
مهندس عبدالقدیر کریمی در نشست اعضای هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی با کاندیداهای شوراهای اسلامی  دو شهر گنبدکاووس و اینچه برون اظهار کرد: در تبلیغات تلاش کنید تا دیدگاه ها، برنامه ها را بیان و خود را بیشتر معرفی کنید و از دادن وعده های دروغ که در حد و اختیارات شما نبوده به شدت پرهیز کنید.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بیشترین ظرفیت در شرایط کنونی برای تبلیغات را فضای مجازی بیان کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا در حال حاضر بیشترین ظرفیت برای استفاده از تبلیغات فضای مجازی بوده و تلاش شود تا قوانین و دستورالعمل های لازم در این راستا را مطالعه نمایید تا جرایم این بخش کاهش یابد.
وی گنبدکاووس را نماد وحدت ، انسجام و همدلی در کشور دانست و افزود: یکی از افتخارات شهرستان گنبدکاووس زندگی مسالمت آمیز برادران اهل تشیع و تسنن در کنار هم با وحدت و یکدلی بوده و انتظار داریم کاندیداها در زمان تبلیغات به شدت از این فضا مراقبت و صیانت کرده و از بیان مسائل قومیتی و مذهبی که سبب ایجاد شبهه  و اختلاف می شود خودداری نمایند.
جرایم لفظی بیشترین و بالاترین جرایم در گلستان است
رئیس دادگستری شهرستان گنبدکاووس در این نشست اظهار کرد: متاسفانه از بین 10 جرایم برتر استان جرایم لفظی بیشترین و بالاترین جرم را در گلستان داشته و امسال قانونگذار مجازات سنگینی و متنوعی را برای آن در نظر گرفته است.
وی با اشاره به سفارش آموزه های دینی مبنی بر تعیین سرنوشت انسانها توسط خود آنها تصریح کرد: هدف  اصلی  برگزاری انتخابات حضور حداکثری و گسترده مردم برای تعیین سرنوشت خود بوده که در آموزه های دینی نیز به آن سفارش شده است.
علی یزدانی گفت: تلاش کنیم تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حضور و مشارکت حداکثری مردم را در پای صندوق های رای داشته باشیم.
وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی در دوره های گذشته خاطر نشان کرد: خرید و فروش رای، توصیه به نام و کاندید خاص در روز انتخابات در شعبات اخذ رای از جمله تخلفات انتخاباتی دوره های گذشته است.
رئیس دادگستری شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه در این دوره انتخابات فضای مجازی بیشترین استفاده را در تبلیغات کاندیداها دارد ابراز کرد: توصیه می کنیم هم کاندیداها و هم اصحاب رسانه و مدیران کانال ها خبری قوانین مربوط به انتشار خبر و مطالب در فضای مجازی را مطالعه نمایند تا از هرگونه جرایم در این راستا مصون باشند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 224
  • کد خبر : 83925