عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار امام جمعه گالیکش با فرماندار شهرستان


دیدار امام جمعه گالیکش با فرماندار شهرستان

دیدار امام جمعه گالیکش با فرماندار شهرستان

حجت‌الاسلام دلبری امام جمعه گالیگش بهمراه قزلسفلی رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان با تجری‌مفرد فرماندار شهرستان دیدار و گفتکو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش احمد تجری‌مفرد فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان در این دیدار که صبح یکشنبه (23خردادماه) صورت گرفت، ضمن قدردانی از نقش امام جمعه در ایجاد وحدت و یکپارچگی در شهرستان اظهار کرد: حفظ وحدت، همدلی و همراهی بین اقوام و تعامل بین مسئولان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌ترانتخابات امری لازم و ضروری است و وجود امام جمعه محترم در کنار دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات موجب قوت قلب و ایجاد آرامش و دلگرمی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دنیا چشم به این انتخابات دوخته است و دشمنان اسلام به دنبال مأیوس کردن مردم و عدم مشارکت آنها در انتخابات هستند لذا حضور آگاهانه مردم در پای صندوق رأی، باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و نا امیدی دشمن خواهد شد.

فرماندار گالیکش ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده درخصوص برگزاری انتخابات 28خرداد تصریح کرد: با تمهیدات و اقدامات صورت‌گرفته طبق برنامه‌ زمان‌بندی شده، ان‌شاالله انتخاباتی سالم و قانونمند، در کمال آرامش و بدون حاشیه برگزار خواهد شد و امید است مردم ولایتمدار شهرستان با حضور پرشور خود پای صندوق‌های اخذ رأی، بار دیگر میثاق خود را با رهبری و شهدا تجدید نمایند.

دیدار امام جمعه گالیکش با فرماندار شهرستان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 200
  • کد خبر : 84002