عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی بانک های شهرستان آزادشهر برگزارشد

به ریاست فرماندار آزادشهر:

جلسه شورای هماهنگی بانک های شهرستان آزادشهر برگزارشد

جلسه شورای هماهنگی بانک های شهرستان آزادشهر برگزارشد

فرماندار آزادشهر گفت: بانک ها براساس قانون موظف هستند در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه روستایی جهت رونق اقتصادی واشتغال فراگیر به متقاضیان مشاغل خانگی معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی مربوطه همکاری کنند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی در جلسه شورای هماهنگی بانک ها بر پیگیری مسئولان اجرایی این شهرستان برای جذب اعتبارات اشتغال‌زایی تاکید کرد و افزود: مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید نسبت به جذب اعتبارات اشتغال زایی از سوی اداره کل مربوطه تلاش کنند تا اعتبارات اعلام شده بطور کامل جذب شود.

فرماندار آزادشهر با قدردانی از تلاش کارکنان بانکها در خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: بدون شک در این برهه از زمان و با توجه به وضعیت موجود اقتصادی نقش بانک ها در شهرستان بسیار چشمگیر و حساس است.
وی همچنین خواستار تسهیل در ضمانت های بانکی، شفاف سازی در اطلاع رسانی، پیگیری وصول مطالبات و تسهیل در پرداخت وام قرض الحسنه با اقشار مختف مردم شد.
در ادامه این جلسه کوهساری نماینده مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت رضایت مندی مراجعین گفت: شاخص موفقیت مدیران بانک، میزان رضایت مندی مردم می باشد.مسوولین اهتمام لازم به منظور رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را داشته باشند.
وی از روسای بانکها خواست تا در اعطاء تسهیلات اشتغال فراگیر و توسعه پایدار روستایی و عشایری نهایت همکاری با متقاضیان وکارآفرینان شهرستان آزادشهر داشته باشند.
ارائه گزارش روسای بانکها در خصوص اعطای وام های تکلیفی از دستور کار این جلسه بود.
 

جلسه شورای هماهنگی بانک های شهرستان آزادشهر برگزارشد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 216
  • کد خبر : 84008