عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست توجیهی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرهای آق قلا و انبارالوم برگزار شد


نشست توجیهی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرهای آق قلا و انبارالوم برگزار شد

نشست توجیهی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرهای آق قلا و انبارالوم برگزار شد

نشست توجیهی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای آق قلا و انبارالوم به ریاست سرپرست فرمانداری و رئیس هیات اجرایی و با حضور اعضای شورای تامین و هیات های بازرسی و نظارت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، "عبدالغفور غراوی" عصر امروز دوشنبه 24 خرداد، ضمن قدردانی از تعامل و همدلی کاندیداهای شورای شهر با مجموعه ستاد انتخابات بر رعایت مر قانون تاکید نمود و اظهار کرد:کاندیداهای و طرفداران این عزیزان در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی کوشا بوده،ضمن رعایت قوانین و مقررات،زمینه ساز حضور و مشارکت حداکثری مردم منطقه باشند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان آق قلا ضمن اشاره به قانون تخلفات تبلیغات محیطی انتخابات، افزود: مصادیق مجاز و غیر مجاز تبلیغات در فضای مجازی و از طریق رسانه ها منتشر شده است و کاندیداهای محترم چهارچوب این قاونین را رعایت نمایند.

"غراوی"در خاتمه سخنان اظهار امیدواری کرد به فضل الهی و تلاش مجموعه ستاد انتخابات و همکاری کاندیداهای ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای آق قلا و انبارالوم شاهد برگزاری انتخاباتی سالم،قانونمند و با مشارکت حداکثری باشیم تا برگ زرین افتخار دیگری برای شهرستان آق قلا در پشتیبانی از نظام و تاکیدات مقام معظم رهبری رقم زده شود.

 

نشست توجیهی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرهای آق قلا و انبارالوم برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 256
  • کد خبر : 84060