عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات آسفالت جاده یزدان محله به درازنو و یزدان محله به سه راهی کنداب_رادکان

فرماندار کردکوی خبر داد:

آغاز عملیات آسفالت جاده یزدان محله به درازنو و یزدان محله به سه راهی کنداب_رادکان

آغاز عملیات آسفالت جاده یزدان محله به درازنو و یزدان محله به سه راهی کنداب_رادکان
فرماندار کردکوی، از آغاز عملیات آسفالت جاده یزدان محله به درازنو و یزدان محله به سه راهی کنداب_رادکان خبر داد و گفت: ۴ میلیارد تومان اعتبار جهت انجام این پروژه تخصیص یافته است.
ابراهیم قدمنان در منطقه درازنو در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی این فرمانداری گفت: بدنبال سفر سال گذشته دکتر حق شناس استاندار و برخی از مدیران کل و بازدید از مناطق کوهستانی شهرستان و طرح مسائل و مشکلات منطقه از سوی مجموعه مدیریت شهرستان موارد زیر به تصویب رسیده بود که عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شد.
وی افزود؛ براین اساس آسفالت یزدان محله به درازنو به طول دو کیلومتر و یزدان محله به سه راهی کنداب با اعتبار ۴میلیارد تومان از محل اعتبارات ماده ۱۰تخصیص یافت که بخشی از آن جهت ساخت پلهای انتقال آبهای سطحی مصرف شد و مابقی جهت انجام آسفالت هزینه میشود که کار آسفالت آن نیز امروز توسط پیمانکار شروع شد.
وی ادامه داد:با پیگیریهای انجام شده توسط این فرمانداری از طریق سازمان مدیریت در سال جاری ۴/۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار توسط سازمان مدیریت جهت زیرسازی و آسفالت جاده از سه راهی کنداب تا سه راه چمن ساور و جهان نما مصوب شد که توسط راهداری در دو سال آینده انجام خواهد شد.
 
آغاز عملیات آسفالت جاده یزدان محله به درازنو و یزدان محله به سه راهی کنداب_رادکان 

ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 266
  • کد خبر : 84136