عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 2500 رای اولی و 105 هزار واجد شرایط در شهرستان علی آباد کتول آماده خلق حماسه هستند

فرماندار در نشست خبری با اصحاب رسانه؛

2500 رای اولی و 105 هزار واجد شرایط در شهرستان علی آباد کتول آماده خلق حماسه هستند

2500 رای اولی و 105 هزار واجد شرایط در شهرستان علی آباد کتول آماده خلق حماسه هستند

 فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان، گفت: تعداد واجدین شرایط در سطح شهرستان علی آبادکتول حدود ۱۰۵ هزار نفر و تعداد رای اولی ها حدود ۲۵۰۰ نفر می باشد که نسبتاً تعداد رای اولی های پسر و دختر برابر میباشد.

به گزارش روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول، مجتبی جمالی در ادامه گزارشی از اقدامات ستاد انتخابات شهرستان ارائه نمود و افزود: ۱۵۶ شعبه برای پوشش انتخابات در نقاط مختلف شهرستان پیش بینی شده است و به خاطر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت نسبت به انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراها حدود ۲۰ شعبه اضافه شده است. از این تعداد ۶۶ شعبه در حوزه شهری (علی آباد کتول ۴۰ شعبه ، فاضل آباد ۱۷ شعبه ،مزرعه کتول 5 شعبه و سنگدوین 4 شعبه ) ۹۰ شعبه هم در حوزه روستایی ( ۴۹ شعبه در بخش مرکزی ۴۱ شعبه در بخش کمالان ) می باشد.

وی گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر در ۴ شهر تابعه شهرستان و انتخابات شورای اسلامی روستا در ۷۱ روستای شهرستان برگزار میگردد .برای پوشش مراکز کشیک اداری، نظامی و انتظامی و همچنین  رعایت حال افراد سالخورده تعداد 3شعبه سیار هم در نظر گرفته شده است .

به گفته فرماندار، تعداد کاندیداها در حوزه شهری ۸۱ کاندیدا (علی آباد کتول 40 نفر، فاضل آباد 23 نفر، مزرعه کتول ۷ نفرو سنگدوین ۱۱ نفر) و تعداد کاندیداها در حوزه روستایی ۵۲۴ کاندیدا ( ۳۱۳ نفر در بخش مرکزی و۲۲۱ نفر دربخش کمالان) می باشند .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول با اشاره به مشارکت بالای مردم و شهروندان فهیم شهرستان علی آبادکتول در سنوات گذشته خاطرنشان کرد : انشاءالله در انتخابات روز ۲۸ خرداد هم، مردم ولایی شهرستان علی‌آبادکتول بار دیگر ثابت خواهد کرد که همچنان پای آرمان‌های نظام، امام و شهدا و منویات مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و حضوری پرشور در پای صندوق‌های رای خواهند داشت .

فرماندار در ادامه از آمادگی صددرصدی ستاد انتخابات برای برگزاری این رقابت مهم و سرنوشت ساز خبر داد و افزود : کلیه عوامل و تجهیزات و امکانات برای برگزاری انتخابات سالم و بدون نفص فراهم گردیده  و از صبح امروز به وسیله چند اکیپ و با همکاری شهرداری ها ، دهیاری ها و دستگاه های اجرایی شهرستان شعب اخذ رای در جای جای شهرستان در حال تجهیز شدن میباشند.

تحویل صندوق و دستگاه‌های احراز هویت در بخش کمالان از بخشداری و در شهر علی آباد کتول و بخش مرکزی از فرمانداری انجام خواهد شد.

جمالی با توجه به نگرانی شهروندان از بابت شیوع ویروس کرونا ، گفت : از لحاظ رعایت شیوه نامه های بهداشتی هم مردم عزیز و شهروندان گرامی هیچگونه نگرانی نداشته باشند زیرا تمهیدات لازم ازقبیل ضدعفونی شعب اخذ رای ، و وجود محلول های ضدعفونی و ماسک به اندازه کافی در تمام شعب ،در نظر گرفته شده است و با نظارت ناظر بهداشتی مستقر درشعب وسرناظران ، لحظه به لحظه شعب اخذ رای  از حیث رعایت شیوه نامه های بهداشتی رصد و کنترل خواهند شد . پس مردم عزیز بدون هیچگونه نگرانی جهت شرکت در انتخابات به شعبه های نزدیک محل زندگی خود مراجعه نمایند.

فرماندار در ادامه از شهروندان عزیز شهرستان علی آبادکتول درخواست نمود حتی الامکان در لحظات ابتدایی برای رای گیری به شعب اخذ رای مراجعه نموده و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند تا خدایی ناتکرده با ازدحام جمعیت روبرو نشده و موجبات نگرانی شهروندان عزیز را از حیث بیماری کرونا بوجود نیاورند.

جمالی خاطرنشان کرد: هدف همه مقامات عالی کشور، مسئولین، دست‌اندرکاران، مردم و کلیه دلسوزان نظام برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری است زیرا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات از عرصه وحدت و انسجام ملی و مظهر اقتدار نظام در عرصه های بین المللی است و از همه گروه‌ها دعوت نمودند تا در انتخابات ۲۸ خرداد مشارکت نمایند.

شایان ذکر است: از سوی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول تمهیدات لازم جهت پوشش خبری و تصویری کلیه شعب اخذ رای  سطح شهرستان علی آبادکتول در روز رای گیری و به وسیله خبرنگاران و عکاسان خبری، در نظر گرفته شده است .

نشست خبری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول با اصحاب رسانه شهرستان در راستای گزارش آخرین اقدامات و اخبار ستاد انتخابات، ۱۲ ساعت مانده به آغاز رای گیری در شعب اخذ رای در دفتر فرماندار برگزار گردید .
 

2500 رای اولی و 105 هزار واجد شرایط در شهرستان علی آباد کتول آماده خلق حماسه هستند

  

2500 رای اولی و 105 هزار واجد شرایط در شهرستان علی آباد کتول آماده خلق حماسه هستند

 

2500 رای اولی و 105 هزار واجد شرایط در شهرستان علی آباد کتول آماده خلق حماسه هستند


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .