عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کشف بیش از 172 کیلوگرم مواد مخدر در طول یک سال گذشته در گالیکش

فرماندار گالیکش خبر داد:

کشف بیش از 172 کیلوگرم مواد مخدر در طول یک سال گذشته در گالیکش

کشف بیش از 172 کیلوگرم مواد مخدر در طول یک سال گذشته در گالیکش

فرماندار گالیکش گفت: طی یک سال گذشته تا کنون توسط نیروهای انتظامی شهرستان گالیکش بیش از 172 کیلوگرم مواد مخدر کشف و عوامل آن نیز دستگیر شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، احمد تجری‌مفرد فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اعلام این مطلب بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در بین صلاتین جمعه این هفته (۴تیرماه) در مسجد جامع گالیکش اظهار کرد: یکی از چالش برانگیزترین مسائلی که در جهان سایه افکنده است، مسئله شوم مواد مخدر و تاثیر آن در جلوگیری از روند توسعه پایدار می‌باشد.

احمد تجری‌مفرد افزود: از آنجایی که کشور اسلامی ایران در تلاقی با خیلی از کشورهای خاورمیانه قرار دارد بیشترین تلاش را برای مبارزه با مواد مخدر داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان گالیکش در ورودی استان گلستان و در مجاورت با استان‌های خراسان شمالی و سمنان قرار دارد، با معضل ورود مواد افیونی و مخدر از این گذرگاه‌ها مواجه است، لذا شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان در قالب ۴ کمیته همه اقدامات و برنامه‌های مرتبط با مواد مخدر را رصد می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گالیکش در خصوص کمیته مقابله شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر گفت: در طول یک سال گذشته بیش از 173 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر در شهرستان گالیکش ثبت و ضبط شده است.

وی ادامه داد: در بحث کمیته پیشگیری نیز از طریق بهزیستی، نماز جمعه و آموزش‌وپرورش (در طرح آموزشی شاد) بعنوان یاری‌گران مبارزه با مواد مخدر در حوزه فرهنگی و روشنگری در این زمینه فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است. در کمیته درمان هم امید است با کمک دستگاه‌های متولی و خیرین، مراکز درمانی افزایش یابد.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: در کمیته توانمندسازی نباید بیماران مواد مخدر را که درمان شده‌اند رها کرد، بلکه باید به فکر اشتغال آنان بود تا در جامعه سرخورده نشوند و به وضعیت قبل باز نگردند،که البته در این راستا نیازمند مشارکت اجتماعی و فرهنگ سازی همه جانبه هستیم.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 215
  • کد خبر : 84449