عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهمترین سرمایه قوه قضائیه اعتماد مردم است

سرپرست فرمانداری در دیدار با مسئولین دستگاه قضائی شهرستان آق قلا:

مهمترین سرمایه قوه قضائیه اعتماد مردم است

مهمترین سرمایه قوه قضائیه اعتماد مردم است

صبح امروز دوشنبه هفتم تیر ماه، همزمان با سالروز شهادت "دکتر بهشتی" و گرامیداشت هفته قوه قضائیه"، "عبدالغفور غراوی" سرپرست فرمانداری به اتفاق اعضای شورای تامین با "محمد حسین نوبخت" و "حسن نجفی"، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آق قلا دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، سرپرست فرمانداری شهرستان آق قلا در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم"دکتر بهشتی"،شهدای هفتم تیر و نکوداشت هفته قوه قضاییه،گفت:قوه قضاییه حافظ امنیت و آرامش مردم است.

رئیس شورای تامین شهرستان آق قلا بارزترین ویژگی قوه قضاییه را گرفتن حق مظلوم از ظالم و جلوگیری از وقوع انواع جرم توسط افراد بی‌بند و بار در جامعه برشمرد و تصریح کرد:قوه قضاییه به عنوان آخرین ملجاء و پناهگاه مردم برای یاری رساندن به آنها است.

وی با بیان اینکه اقتدار قوه قضاییه در نظام جمهوری اسلامی موجب تحقق عدالت در جامعه شده است، تاکید کرد:مهمترین سرمایه قوه قضاییه اعتماد مردم است.

این مقام مسئول به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری به دستگاه قضا اشاره کرد و افزود:اجرای فرامین مقام معظم رهبری به عنوان چراغ هدایت همه دستگاه‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و امیدوار هستیم در حوزه قضا شاهد تحولات چشم‌گیر و افزایش زمینه رضایت‌‌مندی مردم باشیم.

"غراوی"در خاتمه سخنان تصریح کرد:هفته قوه قضاییه فرصتی برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه و مجتهد متفکر،شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه می‌باشد.

مهمترین سرمایه قوه قضائیه اعتماد مردم است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 237
  • کد خبر : 84503