عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » با توجه به رسیدن مصرف برق به مرز هشدار در مصرف برق صرفه جویی کنیم

فرماندار آزادشهر:

با توجه به رسیدن مصرف برق به مرز هشدار در مصرف برق صرفه جویی کنیم

با توجه به رسیدن مصرف برق به مرز هشدار در مصرف برق صرفه جویی کنیم

 فرماندار آزادشهر گفت : با توجه به رسیدن مصرف برق به مرز هشدار در مصرف برق صرفه جویی کنیم .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: با فرارسیدن فصل تابستان و محدودیت های حوزه انرژی و پیشگیری از  وقوع بحران آب و برق، تسریع عالمانه در فرایند ارتقای سطح آگاهی  جامعه نسبت به مقتضیات زمان، بیش از پیش احساس می شود.

لذا ضرورت دارد که در کنار دولت،  نهادهای تاثیرگذاری چون سازمان های مردم نهاد،  رسانه ها، مجامع فرهنگی و هنری، اساتید حوزه و دانشگاه، مدرسه و کنشگران و فعالان اجتماعی فرهنگی با درنظرگرفتن (( سرمایه های اجتماعی ))،  مناطق مختلف شهری و روستایی به ایفای نقشه ایی درخشان در نهادینه سازی فرهنگ صرفه جویی آب و برق بپردازند.

 ملک حسینی با بیان اینکه بر اساس تجربیات سال‌های گذشته، رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در ادارات و سازمان ها تاثیر بسزایی در کاهش مصرف دارد افزود: مصرف برق در سازمان ها و ادارات دولتی می‌تواند به عنوان الگویی برای مصارف سایر شهروندان باشد ، تاکیدات استاندار گلستان و مجموعه مدیران نیز بر این مبنا است که ادارات دولتی و سازمان ها باید در این زمینه باید تمهیدات ویژه برای کاهش مصرف برای عبور از نقطه اوج مصرف تابستانی داشته باشند.

فرماندار آزادشهر افزود: اتخاذ این تمهیدات برای جلوگیری از خاموشی احتمالی در تابستان پیش رو در شهرستان آزادشهر ضرورت دارد و به حفظ تاسیسات و امکانات تولید و تامین و انتقال و توزیع برق نیز کمک می کند.

این مقام مسوول اضافه کرد: مدیریت مصرف بهینه شرط اصلی برای تحقق مصرف بدون دغدغه در تابستان امسال است و چنانچه شهروندان در زمینه مصرف بهینه مشارکت بیشتری کنند و روشن کردن وسایل پر مصرف را به ساعت های خارج از اوج مصرف موکول کنند تابستانی بدون دغدغه و نگرانی را  در شیراز سپری خواهد شد.

  

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 275
  • کد خبر : 84668