عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وضعیت زمین های هنرستان کشاورزی علی آباد بررسی شد


وضعیت زمین های هنرستان کشاورزی علی آباد بررسی شد

وضعیت زمین های هنرستان کشاورزی علی آباد بررسی شد
در جلسه ای که باحضور صادقلو فرماندار رامیان، کوهساری نماینده مردم شریف شهرستان های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و رئیس اداره حقوقی آموزش و پرورش استان برگزار شد، وضعیت اراضی هنرستان کشاورزی علی آباد واقع در بافت روستای رضاآباد از توابع بخش فندرسک شهرستان رامیان مورد بررسی قرار گرفت.
صادقلو فرماندار رامیان با اشاره به جمعیت روستای رضاآباد و کمبود زیرساختهای بهداشتی و درمانی، ورزشی، آموزشی و ... در روستا خاطرنشان کرد: این اراضی در بافت روستا واقع و با توجه به سرانه بالای جمعیت در روستا و نیاز اهالی بخش از این زمینها به کاربریهای عمومی و عام المنفعه تغییر تا خدمات رسانی به اهالی این روستا و روستاهای همجوار انجام گیرد.
وی مرکز جامع سلامت و سالن ورزشی را دو مورد از مواردی دانست که به دلیل نبود زمین علی رقم اخذ مصوبات و بودجه های استانی و ملی تاکنون اجرایی نگردیده است.
کوهساری نماینده مردم شریف شهرستان های رامیان و آزادشهر نیز با تأکید بر تعامل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد حداکثر مساعدت لازم در اجرای طرح های آموزش و پرورش در سطح شهرستان را معمول خواهند داشت.
پس از بحث و تبادل نظر درخصوص موارد قانونی و حقوقی این اراضی مقرر گردید تا پایان ماه آموزش و پرورش و منابع طبیعی طی نشستی شرایط حقوقی واگذاری را فراهم نمایند.

ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 212
  • کد خبر : 84677