عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه روستای قورچای آزادشهر

با حضور فرماندار آزادشهر :

کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه روستای قورچای آزادشهر

 کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه روستای قورچای آزادشهر
آئین کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه روستای قورچای این شهرستان با حضور فرماندار، نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این مراسم گفت: این مدرسه 9 کلاسه با اعتبار 4 میلیاردتومان از محل اعتبارات تخریب بازسازی به مساحت حدودا 1000 مترمربع در دوطبقه احداث خواهد شد.
حمیدرضا ملک حسینی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش آزادشهر در ادامه کسب رتبه های برتر استانی و کشوری آموزش و پرورش این شهرستان را حاصل تلاش و جدیت مدیر، معاونین و کارشناسان حوزه های مختلف این اداره و عوامل اجرایی مدارس در برنامه ریزی مناسب جهت پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی بیان کرد.
احسان گوهری راد در ادامه به وضعیت مدارس استان اشاره کرد و افزود: بیش از 3500 کلاس درس مدارس گلستان نیاز به مقاوم سازی دارند که در همین زمینه از خیرین محترم تقاضا داریم آموزش و پرورش را در جبران کمبود کلاس درس یاری نمایند. وی همچنین از تحویل 145 کلاس درس نوساز تا اول مهرماه سالجاری به آموزش و پرورش با همکاری خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان خبر داد.
در ادامه غلامعلی کوهساری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی هم از پیگیری جهت اتمام پروژه های آموزشی نیمه تمام خبر داد و گفت: در نشست مشترک با رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور بیش از یک میلیاردتومان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی برای مدارس شهرستان آزادشهر ارسال شد. وی در ادامه به طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و از عزم جدی مجلس شورای اسلامی جهت اجرای طرح رتبه بندی معلمان تا اول مهرماه سالجاری خبر داد.
فراهی معاون اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان هم از اتمام این پروژه آموزشی 9 کلاسه تا مهر 1401 خبر داد و گفت: فاز اول این پروژه تا 6ماه آینده به اتمام خواهد رسید و بلافاصله با تأمین اعتبار لازم، فاز دوم شروع خواهد شد و تا مهرماه 1401 افتتاح خواهد شد.
در ابتدای این مراسم هم قربانعلی بذرافشان مدیر آموزش و پرورش آزادشهر ضمن خیر مقدم با حضار، از پیگیری های مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس گلستان و نیز نماینده مردم شهرستانهای آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی به جهت جذب اعتبار لازم برای این مدرسه 9 کلاسه قدردانی نمود و گفت: با اتمام این پروژه، مشکل کمبود فضای آموزشی برای 250 دانش آموز ابتدایی دختر و پسر این روستا که تا پیش از این بصورت مختلط در یک فضای آموزشی نامناسب و غیر مقاوم تحصیل می کردند رفع خواهد شد.
در پایان، کلنگ احداث مدرسه 9 کلاسه روستای قورچای آزادشهر توسط برادر شهید و سپس مسئولین به زمین زده شد.
گفتنی است شهرستان آزادشهر علاوه بر این مدرسه 9کلاسه، هم اکنون 3 مدرسه دیگر در حال ساخت در روستاهای ادارتپه، کاشیدار و وطن دارد که تنها مدرسه 3کلاسه روستای وطن برای اول مهر امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
 

کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه روستای قورچای آزادشهر

 

کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه روستای قورچای آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 433
  • کد خبر : 84696