عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عدم قطعی برق خارج از برنامه زمان‌بندی موجب کاهش خسارت به شهروندان می‌شود

فرماندار گالیکش:

عدم قطعی برق خارج از برنامه زمان‌بندی موجب کاهش خسارت به شهروندان می‌شود

عدم قطعی برق خارج از برنامه زمان‌بندی موجب کاهش خسارت به شهروندان می‌شود

فرماندار گالیکش در جلسه و دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان بر لزوم اجرای دقیق و بموقع برنامه‌ زمان‌بندی قطعی برق در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: عدم قطعی برق خارج از برنامه زمان‌بندی و با اطلاع رسانی قبلی موجب کاهش خسارت به شهروندان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی‌اکبر نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان در دیدار با احمد تجری مفرد فرماندار گالیکش که باحضور برخی از معاونین و کارشناسان استانی، بخشداران، شهردار و شورای شهر گالیکش در دفتر فرماندار صورت گرفت، ضمن عذرخواهی از مردم شریف به جهت مشکلات پیش آمده ناشی از قطعی برق در سطح استان اظهار کرد: خروج برخی واحد‌های نیروگاهی از سیکل توزیع نیروی برق استان مشکلاتی در تامین برق مشترکین به وجود آورده است به گونه‌ای که منجر به قطع برق خارج از برنامه زمان‌بندی شده است لذا از خاموشی های مکرر بوجود آمده از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی ضمن قدردانی از صبر و حوصله مردم خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی مردم در کاهش ۳۰درصدی مصرف برق، باعث کاهش مشکلات بوجود آمده و رفع خاموشی‌های گسترده خواهد شد.

نصیری با اشاره به مدیریت صحیح ادارات شهرستانی در جهت خدمت به مردم یادآور شد: اطلاع‌رسانی دقیق برنامه زمان‌بندی قطع برق به مردم از طرق مختلف جهت کاهش میزان وقوع خسارات و مشکلات ناشی از آن خواهد شد که به جد در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است در این جلسه در خصوص رفع مشکلات و ساماندهی برق رسانی به محور جاده سلامت شهر گالیکش نیز بحث و گفتگو شد و در نتیجه مقرر گردید شرکت توزیع نیروی برق استان طی تفاهم نامه و انعقاد قرارداد با شهرداری گالیکش ظرف دو سه هفته آینده نسبت به اجرای پروژه مذکور اقدام نماید.

عدم قطعی برق خارج از برنامه زمان‌بندی موجب کاهش خسارت به شهروندان می‌شود


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 265
  • کد خبر : 84719