عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تزریق ۴٠ هزار دوز واکس کرونا در شهرستان گرگان/آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال از فردا


تزریق ۴٠ هزار دوز واکس کرونا در شهرستان گرگان/آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال از فردا

تزریق ۴٠ هزار دوز واکس کرونا در شهرستان گرگان/آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال از فردا

فرماندار گرگان بیان داشت: بیش از چهل هزار دوز طی دو مرحله به گروه های هدف در این شهرستان تزریق شده که ٢٧ هزار و ۶٣٧ دوز در مرحله اول و ١٢ هزارو ۵٩۵ دوز در مرحله دوم بوده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان مهندس حمیدی فرماندار گرگان ظهر شنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان اظهار داشت: از روز آینده با رسیدن واکسن، واکسیناسیون برای افراد بالای ۶۵ سال نیز آغاز می شود. 
مهندس حمیدی با اشاره به توسعه واکسیناسیون در استان تصریح کرد: انتظار می رود به طور موثرتری بتوان با این بیماری مقابله کرد و امیدواریم با گسترش واکسیناسیون و پوشش در گروه های هدف این امر تحقق یابد.
ایشان فرمودند: طبق آخرین رنگ بندی شهر های کشور، شهرستان‌ گرگان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد که رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی در این شرایط امری ضروريست است.
فرماندار مرکز استان ادامه داد: کلیه دستورالعمل های بهداشتی با توجه به رنگ بندی شهرستان به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده است.
حمیدی بیان داشت: از تمامی شهروندان درخواست می شود ضمن احترام به سلامت خود و سایر شهروندان، به رعایت مستمر پروتکل های بهداشتی توجه ویژه کرده و از تجمع در فضاهای سرپوشیده و شرکت در دوره همی های خانوادگی پرهیز کنند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 268
  • کد خبر : 84757